Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کامران میرشکار، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف فردیس گفت: بیشترین تخلف در واحدهای صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی ،پوشاک و کیف و کفش بوده است.

میرشکار افزود: بازرسان اتاق اصناف و صمت شهرستان به همراه هلال احمر فردیس طی این مدت ۶۵۰ واحد صنفی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف فردیس گفت: برای اعمال محدودیت های کرونایی ۱۹ اتحادیه شهرستان فردیس در ۱۹ منطقه تقسیم بندی شد که در تعطیلی صنوف با اتاق اصناف همکاری داشتند.

میرشکار افزود:  در این مدت  یک واحد عرضه مرغ به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی با دستور دادستان عمومی و انقلاب فردیس و کمک اطلاعات سپاه و اماکن فردیس پلمب شد.

او گفت: تمام واحد های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

میرشکار افزود:  گشت های روزانه از واحدهای صنفی به همراه بازرسان اتاق اصناف و صمت بازدید و تخلفات را بررسی می کنند در صورت تخلف ابتدا اخطار شفاهی و بعد اخطار کتبی و تکرار واحد صنفی پلمب خواهد شد.

او گفت: از شنبه هفته گذشته تا روز تاسوعای حسینی ۹۵ تن مرغ گرم در شهرستان فردیس توزیع شده است.

 رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف فردیس افزود: در شب تاسوعا از یک رستورانی در فردیس  مقداری مرغ فاسد کشف و معدوم شد.

انتهای پیام/خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازاریان اصناف متخلف اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی