Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:01:41 GMT

برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی (س)

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۶۳۷۳

برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی (س)

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان گفت : تجمع بزرگ رهروان زینبی (س) به منظور آشنایی بانوان با فرهنگ عاشورا و تبیین نقش حضرت زینب (س) در آشکار ساختن ظلم و ستم یزدیان همزمان با سراسر کشور در عصر روز دوازدهم محرم مصادف با (شنبه ۳۰ مرداد) در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در پایان این تجمع بانوان عاشورایی به امضای میثاق نامه با پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) خواهند پرداخت.

او افزود: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده سیدجمال الدین (ع) فش، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده مهدی (ع) هرسین، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج) کرمانشاه، بقعه سیده فاطمه (س) کرمانشاه، امامزاده احمد (ع) سنقر، بقعه احمدابن اسحاق (ره) سرپلذهاب و امامزاده علی اکبر (ع) اسلام آبادغرب مجری این برنامه هستند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری امام حسین عزاداری حسینی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد