Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:15:30 GMT

همه در برابرقانون مساوی هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۶۵۴۵

همه در برابرقانون مساوی هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ یدالله رنجبرپور، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت : صبح روز ۲۷مردادماه یک نفرکه خودرا پزشک بیمارستان یکی از شهرستان های مجاور استان البرز معرفیکرد به ایست وبازرسی اتوبان کرج_ قزوین مراجعه وبا ارائه برگه مجوز فاقداعتبار (ابطال تمامی  مجوزهای صادره از سوی مراجع مختلف) درخواست عبور از گیت را می کند که ماموران  باسعه صدر نامبرده رابه حاشیه اتوبان هدایت می کنند تا موضوع مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود : پس ازمدتی فردی که خود را مدیر  بیمارستان مذکور معرفی می کند و   به ماموران مراجعه وبالحنی توهین آمیز و پرخاشگرانه با آن ها شروع به مشاجره لفظی می کند.

او گفت: پس ازگذشت دقایقی  جانشین پلیس راهور ناجا  که درحال بازدید ازمحورهای مواصلاتی استان بوده در محل ایست بازرسی حاضر که دراین حین مدیر ببمارستان به سردارمراجعه ومجدداپرخاشگری می کند .

 سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود:  سردارایشان را به آرامش دعوت کرده سپس علیرغم پرخاشگری های صورت گرفته و بر خلاف شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، به خانم پزشک که در ورودی گیت حضورداشتنداجازه تردد میدهند.

سرهنگ رنجبر پور گفت: بررسی ها حاکی از آن است  که هیچگونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچ یک از ماموران  صورت نگرفته است.

او اشاره به این که پلیس همواره درکنار وهمراه کادردرمان به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا است  ازمردم شریف استان وتمامی افرادی که قصد عبور ازمحورهای مواصلاتی این استان رادارند تقاضاکردکه تا آن جاکه ممکن است از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا ماموران  نیروی انتظامی بتوانند بانشاط و آرامش فکری بیشتری به ماموریت خود بپردازند تاشاهد این گونه مواردنباشیم.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت تردد کلیپ منتشر شده فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد