Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ابراهیمی؛ رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: حدودا یک سال و نیم است که تالارها به صورت مطلق تعطیل هستند. تالارهای پذیرایی که متخصص برگزاری مجالس با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده است ولی باید این موضوع را در یادآور شوم که آیا مجالس ختم، گردهمایی ها، همایش ها و جلسات ادارات، رستوران ها جزو ازدحام نیستند که فقط تالارهای عروسی را تعطیل کرده اند؟

وی ادامه داد: از زمانیکه برگزاری مراسمات عروسی در تالارها ممنوع شد مردم در باغ تالارها، اطراف  شهر که بدون مجوز هستند و حتی آب اشامیدنی مناسب و بهداشتی ندارند و مهم تر از همه در دفاتر اسناد رسمی، مراسمات خود را برپا میکنند در حلیکه تالارها با رعایت تمام موارد بهداشتی و در چارچوب مسائل شرعی مراسمات را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی عنوان کرد: برخی از دفاتراسناد رسمی با دیزاین دفتر مشابه تالار در واحدهای کوچک تر سعی در جذب مشتری دارند در حالیکه پروتکل ها در تالارها بیشتر از هرجای دیگر رعایت میشود.

وی بیان کرد: انتظار ما از دولت جدید این است که با بها دادن به اتحادیه ها، شرایط را برای فعالیت تالارها هموار سازد که ما نیز با قبول مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی امکان فعالیت مجدد را داشته باشیم.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران با اشاره به اینکه ۱۰۰درصد واحدهای صنفی ما تعطیل شده اند افزود: دولت قبل اعلام کرده بود که واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا مورد حمایت دولت قرار میگیرد که این کار اصلا کارشناسی نبوده که برای هر نفر ۱۲ میلیون تومان درنظر گرفتند در حالیکه این عدد کفاف زندگی کارگری که چندین ماه بیکار بوده را نمیدهد و از طرفی نه مالیات ها و نه جرائم مربوط  به سازمان تامین اجتماعی بخشیده شد و امکان درخواست مجدد برای ثبت نام در سیستم کارا به متضررین داده نشد.

انتهای پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1107586 برچسب‌ها تالارهای پذیرایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود