Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آیت الله فقیه ایمانی از جمله افرادی بود که بیشترین وجوهات مردمی را به امام (ره) می‌رساند و مردم اصفهان اعتماد بسیار زیادی به وی داشتند.

فضل الله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فضائل آیت الله فقیه ایمانی اظهار کرد: آیت الله فقیه ایمانی از ابتدای شروع نهضت انقلاب اسلامی و سال ۱۳۴۲ در خدمت امام خمینی (ره) بود و خدمات شایسته‌ای در راه پیروزی انقلاب اسلامی از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وی از جمله افرادی بود که بیشترین وجوهات مردمی را به امام (ره) می‌رساند و مردم اصفهان اعتماد بسیار زیادی به وی داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: فعالیت‌های بسیاری از جمله تأسیس کتابخانه‌های متعدد و مساجد در شهر اصفهان و چاپ کتاب‌های ارزنده دینی بخشی از اقدامات وی است.

صلواتی خاطرنشان کرد: آیت الله فقیه ایمانی عمر پر برکتی داشت و در راستای خدمتگزاری به مردم فعال عمل می‌کرد و همواره تابع دستورات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و گام به گام با امام (ره) حرکت می‌کرد. وی از روحانیون مورد توجه امام خمینی (ره) بود.

کد خبر 515839

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آیت الله سید کمال فقیه ایمانی آیت الله فقیه ایمانی درگذشت آیت الله فقیه ایمانی تشییع پیکر آیت الله فقیه ایمانی فضل الله صلواتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آیت الله فقیه ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید