Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری ۲۷۰ جلسه فشرده برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت جدید در کمیسیون های تخصصی مجلس گفت: این جلسات موجب شناخت خوب نمایندگان و وزرای پیشنهادی و ایجاد شناخت خوب ایشان نسبت به مجلس، نگاه ها و انتظارات در حوزه های تخصصی شد که این موضوع جزو اقدامات و کارهای ماندنی بود که اولین بار در دوره یازدهم مجلس اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز -شنبه ۳۰ مرداد- مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به ملت ایران و مسلمانان و با آرزوی قبولی عزاداری‌های ایشان، از خطبا، ذاکرین و خادمان اهل بیت برای برگزاری هر چه بهتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری هیأت‌های عزاداری در این ایام تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن عرض خیرمقدم به رئیس جمهور، معاون اول وی، وزرای پیشنهادی دولت و تمامی مسئولان حاضر در صحن علنی گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس آئین نامه داخلی، از امروز برای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دولت جلسات خود را تا پایان هفته برگزار خواهد کرد. مجلس و دولت در صحن مجلس طی چند روز آینده، مسئولیت مهم و حساسی را به دوش دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم همچنان که هفته گذشته بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطابق برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، حضور یافتند و با شکل‌گیری یک سامانه برای اولین بار این فرصت فراهم شد تا تمامی وزرای پیشنهادی یک به یک در جلسات کمیسیون‌ها حضور یافته تا همه نمایندگان به صورت چهره به چهره با این وزرای پیشنهادی صحبت کنند.

قالیباف تاکید کرد: بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شد و این جلسات موجب شناخت خوب نمایندگان از وزرای پیشنهادی و هم وزرای پیشنهادی شناخت خوبی نسبت به مجلس، نگاه‌ها و انتظارات در حوزه‌های تخصصی پیدا کردند که این موضوع جز اقدامات و کارهای ماندنی بود که اولین بار در دور یازدهم مجلس اجرا شد و امیدواریم در آینده هم این روال ادامه یابد.

وی تاکید کرد: حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، موجب شد تا حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان در خصوص برنامه‌های این وزرای پیشنهادی داشته باشد و بیشتر در یک نشست چهره به چهره این شناخت حاصل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در روزهای پیش رو در صحن علنی هم این فرصت فراهم شود تا نمایندگان، وزرای پیشنهادی و رئیس جمهور نظرات خود را بیان کرده تا به یک نظر نهایی در خصوص کابینه دولت برسیم.

کد خبر 515868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون های تخصصی مجلس مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی اولین بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم