Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از طرفدار این تیم برای حضور در تمرین سرخ‌پوشان دعوت کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نوجوان محمودآبادی طرفدار پرسپولیس که همیشه بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال می‌کرد، در پی یک سانحه تلخ، راهی بیمارستان شد و با وجود اقدامات پزشکی یک دست خود را از دست داد.

عرشیا شکری به همراه اعضای خانواده‌اش از هواداران پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حال فعالیت در زمین کشاورزی بود که بنا بر اعلام خودش، وزش باد باعث درگیر شدن لباس او با تراکتور و تجهیزات متصل به آن شد و در حالی‌که تلاش داشت خود را رها کند، متاسفانه دستش به داخل کشیده و دچار جراحت سخت شد.

پرسپولیسی‌ها پس از انتشار این خبر بسیار متاثر شدند و با این نوجوان ابراز همدردی کردند.

در همین ارتباط یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان ایران هم در پیامی، او را بعد از ترخیص از بیمارستان به تمرین پرسپولیس دعوت کرد تا با اعضای تیم دیدار داشته باشد. همچنین حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس هم از این نوجوان دوست داشتنی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: رفتار عجیب برخی تیم‌های صنعتی در نقل‌وانتقالات/ هزینه‌های چند ده میلیاردی برای بازیکنان معمولی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس عرشیا شکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان