Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شمار جانباختگان در این مدت ۵.۵ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: با رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم، موارد مثبت و بستری کرونا در همه شهرستان‌های استان بجز ۵ شهرستان روند کاهشی دارد.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت به نسبت هفته قبل، آمار کرونا در هرمزگان کاهشی نسبی داشت، افزود: در این مدت به رغم افزایش ۴ درصدی غربالگری بیماران در استان، خوشبختانه ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد از شمار مبتلایان به کرونا و ۱۷ درصد از شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) کاسته شده است.

وی با اشاره به اینکه شمار جانباختگان در این مدت ۵.۵ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: با رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم، موارد مثبت و بستری کرونا در همه شهرستان‌های استان بجز ۵ شهرستان روند کاهشی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز امیدواری کرد با رعایت خوب مردم و همچنین افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در استان، این روند کاهشی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۱۵ نفر رسید، اضافه کرد: با بستری شدن ۲۰۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

نوروزیان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید