Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:28:07 GMT

وزیر پیشنهادی بهداشت به حوزه کاری خود مسلط است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۶۹۴۸

وزیر پیشنهادی بهداشت به حوزه کاری خود مسلط است

سید بصیر هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: دکتر عین اللهی متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که از سوابق علمی و اجرایی  خوبی بهره می برد.
استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: آقای دکتر عین‌اللهی تاکنون هر مسئولیتی را که به عهده داشته‌اند به خوبی انجام داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید بصیر هاشمی 

هاشمی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت کشور در چهار سال آینده گفت: دولت سیزدهم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور، بهره گیری از نیروی کارآمد، شایسته سالاری و همدلی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
و ی ادامه داد: با توجه به سابقه خوبی که آیت الله ابراهیم رییسی در مسئولیت قوه قضاییه داشته‌ است، انتظار می رود که با حضور وی در رأس قوه مجریه بخش عمده ای از مشکلات کشور برطرف و آرامش و تعادل در جامعه حاکم شود.

آیت‌الله دکتر رییسی رئیس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
بهرام عین‌اللهی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولد ۱۳۳۷ سراب، متخصص چشم‌پزشکی، فلوشیپ قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر انجمن آموزش علوم پزشکی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور، عضو شورای عالی استعدادهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌ها و دبیر شورای شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور از سوابق کاری وی است.
او همچنین سوابقی همچون رئیس دفتر نظارت و ارزیابی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضو شورای عالی مرکز تحقیقات چشم‌ پزشکی کشور، مشاور سازمان بین‌المللی آموزش پزشکی اروپا، ریاست قطب چشم‌پزشکی از سال ۱۳۸۸ تاکنون، ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید دکتر لبافی‌نژاد و عضو هیأت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو هیأت جذب این دانشگاه را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها رای اعتماد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس شیراز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رای اعتماد شیراز رای اعتماد شیراز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : شعار امسال روز مامایی با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشورمان هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت است که ۶۰ درصد تکالیف اجرای قانون جوانی جمعیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

محمدی بیان کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تکالیف وزارت بهداشت، حوزه مامایی بیشترین سهم را در اجرای این قانون دارند و بیشترین کنش را با زوجین دارند در واقع آنها در حوزه بهداشت، مشاوره ازدواج، مراقبت بارداری، آموزش‌های لازم فعال‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی به کمک متخصصان مامایی در دستور کار قرار گرفته و اطلاع‌رسانی خطرات سزارین به عنوان تهدید نسل به مادران باردار گوشزد می‌شود درحالی‌که زایمان طبیعی سبب کاهش خطرات فرزندآوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: ارائه مشاوره و اصلاح سبک زندگی در زوجین جوان و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از روش‌های جلوگیری از بارداری به اطلاع خانواده‌ها می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: متخصصان رشته مامایی در چهار حوزه بهداشت، درمان، مراکز خصوصی و آموزش در دانشکده پزشکی مشغول فعالیت هستند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشاوره و آموزش‌های لازم را به زوجین و مادران باردار ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه ۸۵۰ متخصص و کارشناس مامایی وجود دارد که با تخصص خود در حوزه‌های مختلف به خانواده‌ها برای بهداشت و درمان و سلامت خانواده به‌ویژه مادران باردار و فرزندان کمک می‌کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال