Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر از تکاپو برای راه اندازی و افتتاح پروژه اورژانس ‏جدیدالاحداث این مرکز درمانی با حضور مقامات کشوری خبر داد و گفت: این پروژه به قدری مهم ‏و حیاتی است که آئین افتتاح آن در حد حضور وزیر بهداشت و درمان است.‏

دکتر آناهیتا هیربد مبارکه در گفت‌وگو با ایسنا، به بررسی روند تکمیل و افتتاح اورژانس جدیدالاحداث بیمارستان امام حسین(ع) با حضور حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی طی روز گذشته اشاره کرد و افزود: قطعاً با بهره برداری از این اورژانس پیشرفته، انقلابی در زمینه خدمات دهی به بیماران تصادفی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار بود یکم شهریور ماه همزمان با روز پزشک شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر باشیم اما به تعویق افتاد، توضیح داد: این پروژه در سال ۱۳۹۵ کلید زده شد و تاکنون در زمینه ساخت و ساز و تأمین تجهیزات با همکاری وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی همدان، حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف آن شده است.

هیربد مبارکه با اشاره به اینکه پروژه اورژانس این مرکز درمانی با زیربنای ۲۲۰۰ مترمربع، در حال حاضر در بخش ساختمانی دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی است، اظهارکرد: دکوراسیون داخلی آن 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،  ایستگاه پرستاری، ایستگاه کار، کمدها، میزهای کار و پرده ها نصب شده است.

وی با بیان اینکه سیستم هواساز و سیستم نرم افزاری آن مراحل آخر نصب را طی می کنند، گفت: منتظر تجهیزات تکمیلی هستیم تا در اسرع وقت نصب شوند.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با بیان اینکه روند تهیه و نصب دستگاه سی.تی.اسکن با کمک مسئولین ارشد شهرستان پیگیر شد، افزود: نیاز این مرکز به این دستگاه تآیید شده است و در حال حاضر ما در نوبت قرار گرفته ایم.

هیربد مبارکه با اشاره به اینکه در صورت نصب دستگاه سی.تی.اسکن کلیه اقدامات پیشرفته درمانی بیماران مراجعه کننده در همین مرکز انجام می شود و دیگر نیاز به مراجعه بیماران به جای دیگر نیست، افزود: این اورژانس ۳۲ تخت بستری و ۶ تخت سرپایی دارد و دستگاه‌های ساکشن مرکزی و اکسیژن ساز نیز نصب شده است.

وی به وجود امکاناتی چون داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی، طب اورژانس، گچ‌گیری، اتاق عمل سرپایی، ویزیت پزشک متخصص و جراح مقیم در این مرکز درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: بیمارستان امام حسین(ع) ملایر سال‌هاست که به عنوان "بیمارستان تروما " در استان به بیماران تصادفی، خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهر ملایر بیمارستان امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی