Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس گفت: رئیس جمهور طبق ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ دقیقه فرصت دارد که از گزینه‌های پیشنهادی خود دفاع کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پس از دفاع آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی خود، اظهار داشت: در بحث کلیات برنامه و معرفی وزیران پیشنهادی رئیس جمهور طبق ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی۱۵۰ دقیقه فرصت دارند، که از این فرصت به مدت یک ساعت استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قالیباف:حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشت

وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور در دو نوبت فرصت دارد که صحبت کند که سر جمع این دو نوبت دو ساعت و نیم خواهد بود، سپس ۱۰ نفر از نمایندگان که ۵ نفر به عنوان موافق و ۵ نفر به عنوان مخالف هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد و پس از اتمام صحبت موافقان و مخالفان، رئیس جمهور از وقت باقیمانده خود که یک ساعت و نیم است در پاسخ به سوالات مخالفان توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

قالیباف در ادامه عنوان کرد: چنانچه رئیس جمهور تشخیص دهد که شخص دیگری به سوالات نمایندگان پاسخ دهد، آن فرد پاسخ خواهد داد و پس از اتمام کلیات برنامه وارد شور می‌شویم که تک تک وزرا در صحن مجلس کار خود را ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی قالیباف رئیس مجلس رئیس جمهور کابینه رئیسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی

به گزارش خبرگزاری مهر، در گفت‌وگوی تلفنی امروز (پنجشنبه) مارگوس تاساکانا، وزیر امور خارجه استونی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفت‌وگو با اشاره به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین، تاکید کرد: عمق فاجعه نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسرائیل در غزه تلاش کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی، اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضائی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی‌ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

مارگوس تاساکانا، وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد.

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

کد خبر 6095271

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟