Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی درباره فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور، گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل بودند، اما از روز شنبه این مراکز فعال هستند و شهروندان برای مراجعه به آنها باید حتما نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان برای مراجعه به این مراکز حتما باید نوبت اینترنتی دریافت کرده و در همان ساعت مقرر نیز به مرکز مربوطه مراجعه کنند، همچنین لازم است که آوردن همراه اضافه به این مراکز خودداری شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری رعایت می‌شود، گفت: با این وجود توصیه ما به شهروندان این است که اگر امکان مراجعه به این مراکز در زمان دیگری را دارند، حتما آن را به زمان دیگری موکول کرده وتا حد امکان از تردد و حضور در فضاهای عمومی خودداری کنند.

پیش از این سرهنگ محمدی، رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا  گفته بود: در جلساتی که پیرامون موضوع فعالیت بازگشایی مراکز تعویض پلاک با وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد تصمیم بر این شد تا مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف کرونایی تعطیل نشده و این مراکز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی امکان فعالیت حتی در شرایط قرمز را نیز داشته باشند.

پربیننده ترین پراید ۱۴۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول قیمت تیگو ۵ مدیران خودرو + جدول پراید ۱۴۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول قیمت انواع ۲۰۶ در تهران + جدول قیمت روز خودروهای شاسی بلند + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعویض پلاک شماره گذاری و تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳