Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که شاگردانش با وجود پیروزی پر گل در هفته سوم لوشامپیونه تحت فشار قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌‌‌ژرمن، شب گذشته (جمعه) در آغاز هفته سوم لوشامپیونه موفق به کسب سومین برد متوالی‌اش در فصل جدید شد تا با 9 امتیاز صدرنشین جدول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها که تا دقیقه 85 بازی 3 بر یک پیش بودند، 5 دقیقه به پایان کار گل دوم را دریافت کردند تا استرس دریافت گل سوم و به تساوی کشیده شدن بازی، سرمربی آنها را فرا بگیرد. هرچند گل دقیقه 90 آنخل‌دی‌ماریا سبب شد که این مربی آرژانتینی نفس راحتی بکشید.

مائوریسیو پوچتینو در پایان بازی به سایت باشگاه گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول خوب بازی کردیم. حیف شد که گل اول را خوردیم. در نیمه دوم بار دیگر بر بازی مسلط شدیم و وقتی که 3 بر یک جلو افتادیم به نظر می‌رسید که دیگر کار تمام است اما بعد از آن گلی دیگر دریافت کردیم که باعث شد 5 دقیقه آخر بازی دیوانه‌کننده شود. با این حال مهم کسب پیروزی قبل از وقفه بازی‌های ملی بود. اینکه ما از 3 بازی 9 امتیاز گرفتیم تا صدرنشین جدول باشیم بسیار مهم است. این امتیازات برای بالا رفتن اعتماد به نفس‌مان و پیشرفت در سبک بازی‌مان هم مهم است.

گل دوم پاریسی‌ها را کیلیان امباپه به ثمر رساند، مهاجم فرانسوی که این روزها شایعات زیادی درباره آینده‌اش و احتمال دست به کار شدن رئال مادرید برای خرید او شنیده می‌شود. پوچتینو درباره ستاره جوان تیمش هم گفت: رابطه من با او از همان ابتدای ورود به این تیم بسیار خوب بود. او بازیکن تیم ماست و از بودن در کنار ما هم راضی است. امیدوارم که در آینده قراردادش را هم تمدید کند.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

پوچتینو درباره بازیکنان تازه اضافه شدن به تیمش از جمله لیونل مسی، جانلوئیجی دونارونا، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم هم گفت: بله، هماهنگ شدن آنها با سایرین و جا افتادن‌شان در تیم یک پروسه زمانبر است که در آن باید تمامی عوامل را در نظر گرفت و از همه مهمتر اینکه باید آهسته و با صبر حوصله پیش رفت. میان بازیکنانی که از ابتدای پیش فصل در  کنار تیم بوده‌اند و آنهایی که دیرتر به ما ملحق شده‌اند تفاوت هست. پس باید با بازیکنان تازه وارد بیشتر کار کرد تا آماده ملحق شدن به تیم باشند.

سرمربی پیشین تاتنهام در ادامه به وجود برخی نقاط ضعف در تیمش اذعان داشت و تأکید کرد: خیلی چیزها در تیم ما هست که باید ارتقا پیدا کند اما کسب پیروزی به تیم کمک می‌کند که روحیه و جو بهتری داشته باشد. در میان همه چیزهایی که تیم باید پیشرفت کند، عملکرد دفاعی‌مان در اولویت است. این بازی برای ما بازی سخت بود. به همین دلیل باید به طور ویژه رویت تقویت عملکرد دفاعی‌مان تمرکز کنیم.

پوچتینو در پایان به رقابت میان دو دروازه‌بان بزرگ تیمش برای رسیدن به ترکیب اصلی اشاره داشت. او در پاسخ به این سؤال که در ادامه فصل کیلور ناواس همچنان سنگربان PSG خواهد بود یا جانلوئیجی دوناروما، عنوان کرد: تصمیم‌گیری درباره این موضوع در تیم ما مانند سایر تیم‌های دارای 27 یا 28 بازیکن خواهد بود. ما برای هر بازی همین‌گونه تصمیم خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو لوشامپیونه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید