Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@18:54:53 GMT

بازار کتاب از فردا داغ می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۳۳۰

بازار کتاب همیشه داغ است. بازار کتاب چند وقتی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است. کرونا و برپایی محدودیت ها و قرنطینه بر بازار کتاب تاثیر بسیاری گذاشته است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از فردا یکشنبه ۳۱ مردادماه کتابفروشی‌ها در کنار دیگر اصناف می‌توانند فعالیت حضوری داشته و فروشگاه‌ها را بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اتاق اصناف در خصوص شروع به کار واحد‌های صنفی، ادارات، بانک‌ها و چگونگی فعالیت آنها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکشنبه اولین روز کاری ادارات، بانک‌ها و اصناف استان تهران است.

پیش از این اعلام شده بود ادارات، بانک‌ها و اصناف استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل هستند. بنابراین اولین روز کاری یکشنبه ۳۱ مرداد ماه خواهد بود و امروز (شنبه) نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

هومان حسن پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفرشان تهران در گفت‌گو با خبرنگار فارس درباره چگونگی فعالیت و بازگشایی کتابفروشی‌ها گفت: تا این لحظه و با توجه به اعلام، از فردا یکشنبه کتابفروشی‌ها نیز در کنار سایر اصناف قادر به فعالیت بوده و می‌توانند ارائه خدمات داشته باشند. اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مجدانه پیگیری می‌شود. 

این گزارش اضافه می‌کند، با توجه به اینکه کتاب‌فروشی‌ها جزء مشاغل گروه ۲ هستند در روزهای شیوع کرونا در شهرهای قرمز تعطیل شدند و اجازه فعالیت و پذیرش مشتری نداشتند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ادبیات استان تهران تعطیلات ادبیات استان تهران تعطیلات فردا اصناف بازار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت