Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، این روابط عمومی اعلام کرد: با توجه به نامه جانشین وزیر در ستاد مدیریت بحران و نامه معاون بهداشتِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین اطلاعیه هوانوردی مرتبط با ۱۹-COVID به شماره A۲۴۹۷/۲۱ در اجرای دستورالعمل نحوه پذیرش مسافران در مبادی ورودی هوایی، فهرست به روز شده کشورها با شرایط مربوطه برای سفر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر فهرست کشورهای با شرایط ویژه دارای سویه جهش یافته «با ممنوعیت پذیرش مسافر مستقیم و غیرمستقیم از این کشورها، به استثنای دیپلمات ها و نمایندگان سازمان بین المللی بر اساس پروتکل های ابلاغی» عبارت است از «برزیل و اروگوئه»، بر این اساس چنانچه به ضرورت نیاز به ورود افرادی از این کشورها باشد، رعایت تمام شرایط زیر برای مسافرین ورودی از این کشورها الزامی است.

نخست اینکه ارایه تست PCR منفی کرونا (با مهلت حداکثر ٩٦ ساعت پس از انجام) در هنگام ورود همراه مسافر باشد؛ دوم اینکه انجام تست مجدد PCR کرونا در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی در هنگام ورود به کشور انجام شود و سوم اینکه انجام قرنطینه به مدت دو هفته در محل از پیش تعیین شده پیش بینی شود.

تعهد و تقبل پرداخت هزینه انجام تست مجدد و اقامت در قرنطینه در هتل پیش از عزیمت به کشور نیز بر عهده مسافر است.  

در این اطلاعیه آمده است: برای کشورهای پرخطر با بروز بالای بیماری، عدم منع تردد با الزام ارائه تست PCR منفی با اعتبار ۹۶ ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور وجود دارد و سفر مستقیم و غیر مستقیم از این کشورها برقرار است.

فهرست این دسته کشورها عبارت است از «اندورا، آرژانتین، بولیوی، بوتسوانا، شیلی، کاستاریکا، کلمبیا، کوبا، اکوادور، مصر، فیجی، گرجستان، هند، اندونزی، کویت، لسوتو، لیبی، مالاوی، مغولستان، مالزی، موزامبیک، نامیبیا، نپال، هلند، اسواتینی، عمان، پاراگویه، پرو، پرتقال، روسیه، سیشیل، افریقای جنوبی، اسپانیا، سودان، سورینام، سوریه، تانزانیا، تونس، انگلستان، زامبیا و زیمبابوه» و  رعایت تمام شرایط زیر برای مسافرین ورودی از این کشورها الزامی است.  

نخست ارائه تست PCR منفی کرونا (با مهلت حداکثر٩٦ ساعت پس از انجام) در هنگام ورود به کشور ودوم انجام تست مجدد PCR کرونا در پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی در هنگام ورود به کشور اجباری است.

برای سایر کشورها منع سفر در حال حاضر وجود ندارد و رعایت تمام شرایط زیر برای مسافرین ورودی از این کشورها الزامی است. نخست ارائه تست پی سی آر منفی کرونا (با مهلت حداکثر ٩٦ ساعت پس از انجام) در بدو ورود به کشور و دوم انجام مراقبت های سندرمیک بیماری های واگیر و در صورت نیاز انجام تست مجدد PCR کرونا لازم است.

کد خبر 621642 برچسب‌ها سفر هواپیما - فرودگاه ایران فرودگاه امام خمینی (ره) دلتا- کرونای هندی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر هواپیما فرودگاه ایران فرودگاه امام خمینی ره دلتا کرونای هندی انجام تست مجدد هنگام ورود ورود به کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور