Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو از مثبت شدن تست کرونای یکی از افراد کادر اجرایی کاروان ایران در دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد و گفت: وی در حال حاضر در قرنطینه بسر می برد. هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت نخستین گروه از کاروان ورزشی ایران پس از ورود به دهکده بازیها، اظهار کرد: کل گروه در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، جودو، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی و پاراوزنه برداری روز گذشته پس از منفی شدن جواب تست کرونای آنها در فرودگاه توکیو، در دهکده بازیها مستقر شده اند و مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کل کاروان پس از مستقر شدن در دهکده بازیها نیز دوباره از آنها تست کرونا گرفته شد، در حقیقت برای حفظ سلامتی وررشکاران هر روز در دهکده تست گیری انجام می شود.

رضایی همچنین از مثبت شدن تست کرونای یکی از افراد کادر اجرایی کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد و گفت: با وجود این که تست وی در فرودگاه توکیو منفی شده بود، اما در دهکده بازیها تست وی مثبت شد و هم اکنون در قرنطینه بسر می برد.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو همچنین تعداد افراد مبتلا به کرونا در دهکده بازیها را ۴ مورد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از کلیه کسانی که تا به امروز در دهکده بازیها مستقر هستند، ۴ مورد تست مثبت اعلام شده که در قرنطینه بسر می برند.

وی در پایان زمان شروع تمرینات ورزشکاران حاضر در دهکده بازیها، گفت: ورزشکاران کشورمان از امروز تمرینات خود را در دهکده بازیها آغاز کرده اند و همه در شرایط خوبی بسر می برند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هادی رضایی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هادی رضایی بازیهای پارالمپیک توکیو کاروان ایران دهکده بازیها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد