Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:04:40 GMT

شست‌وشوی بین‌الحرمین بعد از مراسم عاشورا +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۴۶۷

شست‌وشوی بین‌الحرمین بعد از مراسم عاشورا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) روز گذشته پس از مراسم عاشورا و خلوت شدن کربلا، اقدام به شست‌وشوی حرم‌ها و بین‌الحرمین کردند.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری مراسم میلیونی عاشورا در کربلا و پس از آن تشرف بسیاری از عاشقان حسینی در این قطعه از بهشت، خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) اقدام به شست‌وشوی حرم‌ها و بین‌الحرمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، عصر روز گذشته کفپوش‌های قرمزرنگ که برای استقبال از عزاداران حسینی در عاشورا پهن شده بود، جمع‌آوری شدند و پلاستیک‌های اطراف حرم‌ها نیز برداشته شد تا فضا برای حضور زوار آماده شود.

همچنین با توجه به حضور میلیونی عاشقان حسینی در کربلا، خادمان حرم‌های مطهر اقدام به ضدعفونی بخش‌هایی از حرم نیز کرده و پس از آن نیز در اطراف ضریح‌ امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) اسپند دود کردند.

در ادامه فیلمی از شست‌وشوی بین‌الحرمین را مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محرم1400 حسینیه عاشورا عزاداران حسینی کربلا بین الحرمین شست وشوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی