Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر گروه جهادی الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان گفت: ۱۵۰ نفر از پرستاران جهادگر این گروه جهادی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد خوراسگان در تزریق واکسن کرونا همکاری می‌کنند.

محمد حسین حکیم اللهی، دبیر گروه جهادی الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از فعالیت کارگروه بهداشت و درمان در این گروه جهادی خبر داد و گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون اقداماتی در زمینه‌های مختلف مانند کمک به کادر درمان و همکاری در واکسیناسیون سراسری شهر اصفهان به همت جهادگران دانشگاه آزاد اصفهان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکیم اللهی بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ نفر از پرستاران جهادگر این گروه جهادی در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر در مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد خوراسگان در تزریق واکسن کرونا همکاری می‌کنند.

دبیر گروه جهادی الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان ادامه داد: همچنین کارگروه تخصصی دندانپزشکی گروه جهادی الزهرا (س) خدماتی مانند دندانپزشکی مانند جراحی، عصب کشی، ترمیم و اندو را به مردم ارائه کردند.

وی بیان کرد: این اردو‌های جهادی در راستای طرح جمعه‌های جهادی در حاشیه شهر صورت گرفته که تاکنون ۵۰۰ نفر از شهروندان کم بضاعت شهر اصفهان از خدمات این جهادگران بهره‌مند شدند.

حکیم اللهی خاطرنشان کرد: کارگروه عمرانی این گروه نیز قصد دارد تا در هفته آتی فعالیت‌های عمرانی و مرمت و بازسازی خود را از خانه‌های حاشیه شهر اصفهان آغاز کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد خوراسگان دانشگاه آزاد اصفهان گروه جهادی الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین