Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:06:04 GMT

عطایی: فشاری به تیم وارد نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۷۳۵

عطایی: فشاری به تیم وارد نشد

تیم ملی والیبال جوانان در دیداری تدارکاتی تیم ملی نوجوانان آرژانتین را 3 بر صفر از پیش رو برداشت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در چند قدمی آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با هماهنگی‌های انجام شده از سوی کمیته برگزاری و توافق تیم‌های شرکت‌کننده، چند دیدار تدارکاتی، پیش از شروع رسمی مسابقات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر قرار بود از ساعت 19 روز جمعه، دو تیم جوانان ایران و نوجوانان کوبا به مصاف هم بروند که با توافق تیم ها، همان ساعت جوانان ایران در سالن فدراسیون با نوجوانان آرژانتین روبرو شدند.

در این دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران 3 بر صفر برابر تیم ملی نوجوانان آرژانتین پیروز شد.

ملی پوشان ایران در دست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 14 و 25 بر 22 مقابل تیم آرژانتین به برتری رسیدند.

با توافق مربیان در پایان بازی، دو تیم یک دست دیگر به مصاف هم رفتند که همانند سه دست گذشته شاگردان عطایی با امتیاز 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

امیرحسین توخته، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین صداقت، سینا نیکپور، عرفان جلالی نژاد و مختار بوش بازیکنان شروع کننده تیم ملی جوانان ایران بودند.

عطایی، سرمربی تیم جوانان درباره این بازی گفت: آرژانتین تیم‌های خوبی در رده‌های پایه دارد اما امروز تفاوت نوجوانان و جوانان مشخص شد و این تیم نتوانست فشار زیادی به تیم ما وارد کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی فشار و چالش بیشتری را تجربه کنیم تا نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم.

لازم به ذکر است، تیم ملی جوانان روز یکشنبه با نوجوانان کوبا روبرو می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهروز عطایی جوانان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!