Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:30:32 GMT

۳۱ موتور سیکلت سنگین در پایتخت توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۷۸۳

۳۱ موتور سیکلت سنگین در پایتخت توقیف شد

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ "علی همه‌خانی" با تاکید بر اینکه تردد موتور سیکلت‌های سنگین در روزهای تعطیل نیز مجاز نیست، اظهار داشت: با توقیف پنج موتور سنگین دیگر در روز گذشته /جمعه/ آمار توقیف این دستگاه در سال ۱۴۰۰ به ۳۱ مورد رسید و این برخورد قانونی در راستای تامین آرامش دیگر رانندگان با اولویت در دستور کار پلیس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص توقیف این موتورسیکلت ها طی روز گذشته در معابر پایتخت، توضیح داد: در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در محدوده همت شرق به غرب یک دستگاه موتور سیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰ سی سی که با اجرای طرح مهار توسط همکاران بزرگراه توقیف شد.

معاون راهور فاتب افرود: در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه نیز در بزرگراه شهید "چمران" مقطع پل سئول، عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یک دستگاه موتور سیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی را توقیف کردند.

همه‌خانی ادامه داد: همچنین در بزرگراه شهید "همت" مقطع پل جوانمردان توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یک دستگاه موتور سیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰ سی سی در ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه توقیف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چهارمین توقیف مربوط به موتور سیکلت سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی بود که ساعت ۱۶ در محدوده بزرگراه شهید "چمران" مقطع پل سئول توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور انجام گرفت.

وی یادآور شد: آخرین اعمال قانون در این حوزه نیز ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه در محور صدر به غرب نوبنیاد برای موتورسیکلت سنگین یاماها ۱۲۰۰ سی سی توسط عوامل منطقه ۲۴ پلیس راهور انجام گرفت.

وی خطاب به شهروندان، خواستار شد تا در صورت مشاهده این موارد، مراتب تخلف را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، موتور سنگین اصطلاحی است که به موتورسیکلت های با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی سی اطلاق می شود و بنابر قانون از سال ۱۳۶۴ تردد با این وسایل نقلیه بدون مجوز از مراجع ذی صلاح ممنوع است.

برچسب‌ها پلیس 110 پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ پلیس 110 پلیس تهران بزرگ پلیس راهور تهران بزرگ موتور سیکلت سنگین پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران