Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 ورزشکار گیلانی به نام های سامان رضی ، مهدی پوررهنما ، میثم علیپور به رقابتهای پارالمپیک توکیو 2020 ژاپن اعزام می شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، گفت : در این رقابتها سامان رضی در رشته پاراوزنه برداری ، مهدی پوررهنما در رشته پاراتکواندو و میثم علیپور در رشته والیبال نشسته شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  بازیهای پارالمپیک توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور به صورت رسمی در توکیو افتتاح خواهد شد.

وی افزود : کاروان ایران در این دوره از بازیهای پارالمپیک توکیو در ۱۰ رشته ورزشی بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، وزنه برداری، جودو، تیراندازی، تیروکمان، قایقرانی و پاراتکواندو و دوچرخه سواری در پارالمپیک توکیو حضور خواهد داشت.

پارالمپیک 2020 توکیو قرار است از روز سه شنبه دوم شهریور به صورت رسمی در توکیو افتتاح  شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزشکار گیلانی پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند