Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان انتقال خون استان اصفهان از مراجعه بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان به مراکز انتقال خون در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۴۵۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

لطفعلی جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم استان اصفهان از پویش نذر خون، اظهار کرد: از اول ماه محرم تا پایان روز دهم محرم بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر جهت ادای نذر خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۴۵۰ نفر موفق به نذر خون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز بیش از هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که هزار و ۳۰۰ نفر موفق به ادای نذر خون خود شدند. 

سخنگوی سازمان انتقال خون استان اصفهان با قدردانی از مشارکت خوب مردم استان از پویش نذر خون، گفت: باتوجه به اینکه خون و فراورده های خون یک بافت زنده است و بیمارستان ها و بیماران به صورت مستمر و روزانه به خون و فراورده های خونی نیاز دارند، از مردم درخواست می کنیم به صورت روزانه و مستمر و تدریجی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه پویش نذر خون که از ابتدای ماه محرم شروع شده، تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: کسانی که نذر خون دارند می توانند در این مدت به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند. براساس فتوای مراجع عظام تقلید، موکل کردن نذر خون در روز تاسوعا و عاشورا به روزهای دیگر تا پایان ماه صفر بدون اشکال است.

جعفری میزان ذخیره خون در استان را ۷ روز اعلام کرد و افزود: وضعیت ذخیره خون در استان مطلوب است، اما همانطور که اشاره شد باتوجه به اینکه خون و فراورده های خون تاریخ انقضای محدودی دارد و نیاز به خون و فراورده های خون به صورت مستمر و روزانه است، از مردم می خواهیم نذر خون را به صورت مستمر انجام دهند تا پاسخگوی نیاز بیماران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي خون نذرخون ماه محرم سازمان انتقال خون خون خون و فراورده های خون مراکز انتقال خون انتقال خون استان هزار و ۷۰۰ نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر؛ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه اسناد مالکیت صدها نفر از مردم قشم پس از حدود ۵۰ سال به آنها داده شد.

از حدود پنجاه سال پیش صدور اسنادی موسوم به رفسنجان سبب شده بود دعاوی حقوقی متعددی در جزیره قشم ایجاد شود و افراد حقیقی متعددی مدعی مالکیت بر زمین‌های مردم و اهالی این جزیره و حتی ساختمان‌های دولتی شوند؛ اما هم اکنون با سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان داد اهالی قشم پس از بیش از پنجاه سال ستانده شد و ساکنان این جزیره در آب‌های نیلگون خلیج فارس، سندهای مالکیت خود را از دستان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دریافت نمودند.

کد خبر 6095541

دیگر خبرها

  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی