Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سال ۲۰۲۱ هم لغو شد و برای ثبت نام این تور برای سال آینده ابتدا باید بدهی ۹ هزار یورویی به اتحادیه جهانی تسویه شود.

 به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری بین المللی ایران -آذربایجان پر سابقه ترین تور در ایران محسوب می شود که برای دومین سال  متوالی لغو شد. سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، از مهر ۹۹ به نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتقل شد و اکنون هم با توجه به اینکه اوضاع شیوع ویروس کرونا در ایران نه تنها بهبود پیدا نکرده بلکه بدتر هم شده است، بنابراین در سال ۲۰۲۱ هم برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای اینکه این تور برای سال ۲۰۲۲ در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شود، تا در صورت بهبود اوضاع  برگزار شود، ایران با یک بدهی روبرو است که ابتدا باید این بدهی تسویه و سپس ثبت نام انجام شود.

رسول هاشم کندی رییس هیات آذربایجان شرقی و مدیر فنی تور ایران - آذربایجان در گفتگو با ایسنا در مورد لغو این تور  و بدهی چند هزار یورویی به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این تور وجود ندارد. البته مشکلی برای درجه تور پیش نمی آید چون کرونا یک مسئله جهانی است و خیلی از رویدادهای بزرگ و تورهای دیگر در سراسر جهان هم بخاطر کرونا لغو شده اند.

او در مورد بدهی به اتحادیه جهانی گفت: بدهی چند ساله بابت تست های دوپینگی که در تور گرفته شده است به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری داریم که مبلغ آن ۹ هزار یورو است. کمیته برگزاری تور در مورد تسویه این بدهی نامه ارسال کرده و برای ثبت نام تور برای سال آینده ابتدا باید این بدهی را تسویه کنیم. ما به نادو ایران نامه ارسال کرده‌ایم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم از طرفی فرصت زیادی برای ثبت نام باقی نمانده است و باید این بدهی تعیین تکلیف شود، سپس ثبت نام تور را برای سال آینده انجام دهیم.

هاشم کندی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه این بدهی برای چند دوره است و چرا هر سال تسویه نشده است، تصریح کرد: فکر می کنم برای ۲۴ دوره باشد. خیلی از مسائل که مربوط به برگزار کننده است، هر سال پیگیری و هزینه ها را به موقع پرداخت کرده ایم  اماچون این هزینه مربوط به تست ها ی دوپینگ بوده است مشخص نبوده متولی آن نادو است یا اداره کل ورزش و جوانان استان و یا فدراسیون. از این رو هزینه آن باقی مانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای سال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم