Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:16:38 GMT

قهرمانی شگفت‌آور احمدرضا امامی در MMA اروپایی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۹۲۶

قهرمانی شگفت‌آور احمدرضا امامی در MMA اروپایی

احمدرضا امامی فایتر و قهرمان هنرهای رزمی برای اولین‌‌بار در تاریخ ایران توانست در رشته MMA کمربند قهرمان سازمان بزرگ و معتبر اروپایی KING OF KINGS را دریافت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، فایتر نابغه ایرانی احمدرضا امامی توانست در یک نبرد نابرابر در کشور ترکیه با شکست دادن حریفی از کشور میزبان و با داوری داورانی از این کشور، این کمربند قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با کسب این نتیجه امامی توانست در سازمان اروپایی KING OF KINGS یا همان سازمان KOK FIGHTS با اقتدار رکورد 0-5 را کسب کند که بدین معنی است که مدعیان قدرتمند رزمی نتوانسته‌اند در برابر این قهرمان هنرهای رزمی ملقب به چیتای ایرانی موفق باشند.
از نکات برجسته مبارزات احمدرضا امامی در این سازمان مطرح اروپایی این است که دو مدعی قدرتمند از کشور روسیه در برابر این مبارز ایرانی قرارگرفتند که یک نفر در کمتر از یک دقیقه ناک اوت شد و دیگری در شب برگزاری مسابقه از مبارزه با او انصراف داد.
احمدرضا امامی پس از شکست قهرمان سابق سازمان KOK FIGHTS یا KING OF KINGS و دریافت کمربند قهرمانی MMA ضمن تقدیم این کمربند به مردم شریف ایران اعلام کرد که با قدرت خود را برای دریافت کمربند قهرمانی سایر سازمان‌های بزرگ دنیا مانند UFC ، LEGEND و ONE CHAMPION آماده می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی هنرهای رزمی کمربند قهرمانی محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی کمربند قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟