Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان که امسال سومین حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تجربه می کند بر خلاف تیم های دیگر که از بودجه بالا و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند با بودجه کمتری نسبت به این تیم ها و جذب بازیکنان جوان و گمنام امیدوار به کسب نتایج خوب و البته حضور در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سالجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که سال قبل تحت عنوان راه یاب ملل کردستان در بازی های لیگ برتر حضور پیدا کرد و در پایان بازی ها با نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظار در رده های پایین جدول قرار گرفت امسال به دلیل بدعهدی و بدقولی مسوولان استان طبق آنچه که مدیران این باشگاه اظهار داشتند برای این دوره از مسابقات لیگ برتر با عنوان تیم راه یاب ملل مریوان حاضر می شوند.

تیم راه یاب ملل مریوان بعد از آنکه با اقتدار در مسابقات لیگ دسته یکم والیبال باشگاه های کشور عنوان قهرمانی را به دست آورد به رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور راه یافت و در اولین سال حضور خود در جایگاه نهم قرار گرفت که بسیار ارزشمند و مهم بود اما در سال دوم به دلیل دیر بسته شدن تیم و کوچ ستاره های این تیم به سایر تیم های لیگ برتری در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت و خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کرد ولی خوشبختانه در لیگ برتر باقی ماند و امسال مدیران این باشگاه از همان ابتدا عزم خود را برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر جزم کردند.


هدف از تیم داری در لیگ برتر ارتقاء ورزش استان کردستان است

مدیر عامل تیم راه یاب ملل مریوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین هدف شرکت راه یاب ملل مریوان از تیم‌داری در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ارتقاء ورزش والیبال استان کردستان است.

برهان رستمی افزود: در استان کردستان استعدادهای بسیار خوبی در ورزش به ویژه در رشته والیبال وجود دارد که اگر به آنها توجه شود می توانند در آینده بازیکنان خوبی برای رده های ملی باشند.
وی به حضور قدرتمند راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت: امسال تیم ما با اقتدار و با تمام توان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حاضر می شود و از ابتدای سالجاری تیم را بسته ایم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم راه یاب ملل در سال گذشته گفت: سال گذشته قرار نبود تیم داری کنیم و حاضر بودیم اگر اسپانسری قوی پیدا شود تیم والیبال راه یاب ملل را واگذار کنیم و خودمان نیز از آن در حد توان حمایت کنیم و همین امر باعث شد که تیم والیبال راه یاب ملل تا روزهای آخر بسته نشود.

وی ادامه داد: در آخرین دقایق باقی مانده برای حضور در لیگ برتر مسوولان استان کردستان وعده دادند که از این تیم حمایت خواهند کرد و تصمیم بر این شد که این تیم با نام راه یاب ملل کردستان حضور پیدا کند و بر همین اساس تیم در لیگ برتر حاضر شد اما متاسفانه این حمایت ها فقط در حد شعار بود و عملا از تیم والیبال راه یاب ملل حمایتی نشد.

مدیر عامل راه یاب ملل مریوان افزود: بعد از آنکه شهرداری سنندج از تیم راهیاب ملل کردستان حمایتی نکرد امسال تصمیم گرفتیم با نام تیم راهیاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حاضر شویم و فقط به خاطر مردم خوب استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان تیمداری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: راه یاب ملل یک شرکت خصوصی است و در ۲ سال گذشته باتوجه به شیوع ویروس کرونا که به بسیاری از مشاغل و حرفه ها ضرر وارد کرد به شرکت ما نیز خسارات وارد شد و همین امر باعث شد که بودجه تیم راه یاب ملل پایین بیاید.

رستمی با بیان اینکه در کردستان بحث اسپانسر بسیار ضعیف است گفت: امسال نسبت به سایر تیم های لیگ برتری که دارای اسپانسرهای بسیار قوی هستند بودجه کمتری داریم و در حد و توان خود توانستیم از تیم حمایت کنیم و عملا در بحث اعتبارات و اختصاص بودجه های زیاد نمی توانیم در مقابل تیم های دیگر رقابت کنیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه در سازمان ثبت اسناد تیم والیبال راه یاب ملل مریوان به عنوان یک موسسه فرهنگی ورزشی به ثبت رسید.

با تمام قدرت در برابر تیم های والیبال لیگ برتری حاضر می شویم

سرمربی والیبال تیم راه یاب ملل مریوان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته وضعیت تیم بسیار خوب است و برابر همه تیم ها با انگیزه و با قدرت ظاهر می شویم.

آرش صادقیانی افزود: با نظر مساعد مدیران باشگاه راهیاب ملل، امسال نسبت به سال قبل زودتر تیم را بستیم، اقدام به یارگیری کردیم و در حد توان و بودجه ای که در اختیار داشتیم بازیکنان خوب و جوان و با انگیزه ای را جذب کردیم.

وی یادآور شد: ۱۱ یا ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در اقدامی عجیب از فروردین امسال اقدام به یارگیری و جذب بازیکنان مدنظر خود کردند چیزی که تاکنون سابقه نداشت و همین امر باعث شد بازیکنان صاحب نام و خوب والیبال جذب این تیم ها شوند.

وی ادامه داد: تیم راهیاب ملل مریوان نیز باتوجه به بودجه کمتری که نسبت به سایر تیم های لیگ برتری داشت بازیکن جذب کرد البته هنوز در ۲ پست در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هستیم که امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به جذب این بازیکنان نیز اقدام کنیم.

سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان اضافه کرد: قراردادهای بازیکنان والیبال امسال برخلاف سال های قبل چند برابر شده بود و همین امر باعث شد نتوانیم بازیکنان خوب، صاحب نام و مشهور که در تیم ملی حضور دارند را جذب کنیم.

 وی ادامه داد: تاکنون ۱۴ بازیکن را توانسته ایم جذب کنیم، بازیکنان خوب و جوانی که در آینده می توانند برای والیبال کشور حرفی برای گفتن داشته باشند و امسال با تمام قدرت برای موفقیت تیم راه یاب ملل می جنگند.

وی تاکید کرد: در مجموع بازیکنان خوبی را به نسبت بودجه ای که در اختیار داشتیم جذب کردیم و نسبت به سال قبل بسیار بهتر هستیم و از ابتدای همین ماه تمرینات خود را در مریوان آغاز کردیم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را کسب کنیم و نیم نگاهی هم به حضور در پلی آف داریم.

صادقیانی افزود: لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ما جزو چهار یا پنج سوپر لیگ برتر جهان است و حضور در این لیگ یک افتخاری مهم و بزرگ برای استان کردستان و شهرستان مریوان است، در حالی که بسیاری از استان های بزرگ کشور نظیر خوزستان، خراسان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و همدان در لیگ برتر والیبال تیمی ندارند.

وی ادامه داد: امسال یک اتفاق خوبی که رقم خورد این بود که تیم والیبال جوانان راه یاب ملل مریوان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور داشته باشد با این کار هم بازیکنان خوب استان کردستان می توانند تجربه خوبی بدست بیاورند و هم اینکه در آینده به تیم لیگ برتری راه یاب ملل و یا تیم های دیگر لیگ برتر ملحق شوند.

بازی های جذابی از تیم راه یاب ملل مریوان خواهیم دید

سرپرست تیم والیبال راه یاب ملل مریوان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدا را شاکریم که امسال هم مهندسین مشاور راه یاب ملل به پاس احترام به مردم کردستان به حمایت های خود از بالاترین سطح والیبال ایران ادامه دادند و این امر مایه‌ دلگرمی همه‌ هواداران والیبالیست‌های این خطه شده که کردستان هم نماینده‌ای در سوپر لیگ والیبال دارد.

فردین قادری افزود: باشگاه راه یاب ملل مریوان در والیبال پایه با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده فعالیت خود را آغاز کرده و حداکثر توان خود را در تربیت بازیکنانی بومی برای قرار گرفتن در برترین سطح والیبال کشور کرده است که با توجه به دور اندیشی مجموعه راه یاب ملل در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بازیکنان با کیفیت در این سطح خواهیم بود و به یکی از قطب‌های والیبال ایران تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال برای نوجوانان و جوانان استان کردستان علاوه بر حضور در سوپر لیگ، کسب تجربه و قرار گرفتن هر چه بیشتر در میادین مسابقات، برنامه ریزی‌هایی برای حضور در مسابقات زیر گروه با در نظر گرفتن تمام توان استان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسوولین استانی و شهرستانی برای حمایت از امور ورزشی سرمایه های استانی والیبال و دیگر رشته‌های ورزشی را پوشش دهند که برای همه ثابت شده است در این فضای تلخ بوجود آمده تنها تفریح‌ همراه با سلامت، ورزش در فضای حرفه ای است که می‌تواند آینده سالمی را برای جوان هایمان رقم بزند.

سرپرست تیم والیبال راه یاب ملل مریوان افزود: تیم والیبال بزرگسالان هم برای حضور هر چه بهتر با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط سرمربی تیم فعالیت خود را از سه ماه پیش با منعقد کردن قرارداد با بازیکنان جدید  و چند تن از بازیکنان سال قبل آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به شرایط باشگاه و بودجه ای که در اختیار تیم بود در این زمینه توانسته‌ایم بازیکنان خوبی را دور هم جمع کنیم و به امید خدا امسال شاهد بازی‌های جذابی از این تیم خواهیم بود.

قادری اضافه کرد: تمرینات تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از ۱۶ مرداد در شهر مریوان آغاز شده است و پس از سپری کردن چند دوره اردوی آماده سازی جهت انجام بازی‌های تدارکاتی عازم مسابقات دوستانه خواهیم شد و از آبان‌ماه آماده انجام بازی‌های رسمی خواهیم بود.

امیدواریم تیم والیبال راه یاب ملل مریوان که نماینده استان کردستان در سوپر لیگ باشگاه های کشور است بتواند در این دوره با بازی های خوب در جمع مدعیان قرار گرفته و سال های بعد نیز در لیگ برتر باقی بماند که این امر مستلزم حمایت مسوولان استانی از این تیم است.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از آبان ماه به صورت ۱۶ تیمی و به شیوه لیگ جهانی برگزار می شود در این دوره از مسابقات تصمیم بر این شد ۱۴ تیم در لیگ برتر باقی بمانند و ۲ تیم صعودکننده از دسته یک به لیگ برتر ملحق شوند.

تیم راه یاب ملل مریوان از استان کردستان به عنوان تنها تیم استان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حضور دارد، شهرستان مرزی مریوان در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها مریوان کردستان فدراسیون والیبال والیبال سنندج لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان فدراسیون والیبال مریوان کردستان فدراسیون والیبال والیبال سنندج لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم والیبال راه یاب ملل مریوان تیم راه یاب ملل مریوان یاب ملل مریوان خبرنگار ایرنا استان کردستان بازیکنان خوب لیگ برتر مسابقات لیگ لیگ برتر راهیاب ملل سال گذشته لیگ برتری سوپر لیگ سال قبل بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

کد خبر 6091993

دیگر خبرها

  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم