Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

طی روزهای گذشته بحث انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات یکی از داغ ترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده است. مهاجم آبی‌ها که تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد، با پیشنهادهایی از تیم‌های خارجی مواجه شده اما جدایی او منوط به رضایت باشگاه ایرانی است. از این رو مسئولان استقلال نیز به دنبال آن هستند تا از انتقال قایدی درآمدزایی کنند و در شرایطی که با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، از پولی که به دست می‌آورند در جاهای دیگر هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با توجه به اینکه پیشنهاد مالی شباب الاهلی امارات از تمام تیم‌های خارجی خواهان قایدی بهتر بود، مدیران استقلال با اماراتی‌ها وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسد به توافقاتی نیز دست یافته‌اند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها برای بازدید از امکانات کمپ الوصل امارات برای برپایی اردو به دوبی سفر کرده، با یک تیر دو نشان زده و مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشته است.

در این خصوص گفته می‌شود عصر دیروز آخرین دور مذاکره استقلال و شباب الاهلی برگزار شده و در این جلسه دو طرف به توافقاتی رسیده اند. مبلغی که طرف اماراتی برای پول رضایتنامه قایدی پیشنهاد داده بود، عدد بالایی نبود و به همین خاطر استقلالی‌ها خواهان دریافت پول بیشتری شدند. به همین خاطر گفته می‌شود در مذاکرات عصر روز گذشته اماراتی‌ها مبلغ شان را افزایش دادند و توانستند رضایت احمد مددی و هیات مدیره استقلال را در این خصوص بگیرند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد انتقال قایدی به شباب الاهلی امارات در مراحل پایانی نهایی شدن خود بسر می‌برد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ممکن است او تا امشب رسما به تیم امارات بپیوندد. قایدی این روزها خودش هم به امارات سفر کرده و با خانواده اش در سفر تفریحی در این کشور بسر می‌برد.

باید منتظر ماند و دید امروز نهایتا چه اتفاقاتی درباره قایدی رخ می‌دهد و آیا ستاره تکنیکی استقلال همبازی احمد نوراللهی که به تازگی به شباب الاهلی پیوسته می‌شود یا خیر. مساله کلیدی اما اینجا است که اگر قرار به عدم تمایل دو باشگاه باشد مذاکرات بیشتر از این طول نمی‌کشد و همینجا متوقف خواهد شد. مساله که باعث بازگشت مددی و قایدی به ایران خواهد شد و احتمالا شاهد ادامه حضور مهاجم خوش تکنیک در جمع آبی‌ها باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال استقلال خبر ویژه مهدی قایدی نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد