Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@03:29:45 GMT

امکان مجدد ثبت‌نام برای دو آزمون علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۸۵۸۶

امکان مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش ایلنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۰ در صورت لزوم می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مکان آزمون خود را ویرایش کنند.

همچنین داوطلبانی که در زمان مقرر در آزمون های مذکور ثبت نام نموده اند، می توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ امروز شنبه ۳۰ مرداد به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس ir.sanjeshp.www://https مراجعه و ثبت نام کنند و افراد ثبت نام شده نیز در صورت تمایل نسبت به ویرایش محل آزمون خود اقدام نمایند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه