Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@19:12:57 GMT

جانشین نوراللهی از اتریش به تهران می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۸۶۷۶

جانشین نوراللهی از اتریش به تهران می‌آید

فرارو: جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و پیوستنش به الاهلی امارات، باشگاه پرسپولیس را مصمم‌تر کرد تا هر طور شده رضا اسدی را به خدمت بگیرد. بازیکن این روز‌های سنت پولتن اتریش قرار است به تهران بیاید تا مذاکراتش را به طور جدی تری دنبال کند.

به گزارش فرارو، رضا اسدی در حالی تبدیل به هدف شماره یک یحیی گل محمدی شده که چندی پیش مذاکره اش با باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال همان زمان هم شایعه شد صحبت‌های اسدی برای این بوده که حساسیت باشگاه سنت پولتن را تحریک نکند تا مشکلی برای جدایی از این باشگاه نداشته باشد.

از طرفی یحیی گل محمدی که پیش‌تر هم به رضا اسدی چراغ سبز نشان داده بود از او خواسته بود تا نهایی شدن تکلیف احمد نوراللهی صبر کند و با بقیه تیم‌ها مذاکره‌ای نداشته باشد. حالا که نوراللهی رفته، رضا اسدی بازیکن سابق تراکتور به تهران می‌آید تا با پرسپولیس مذاکره کند. آنطور که در رسانه‌ها ادعا شده او قرار است همین امروز شنبه به تهران بیاید تا مذاکراتش را از سر بگیرد.

اسدی که تجربه بازی در خط دفاع میانی را هم دارد پست اصلی اش هافبک تدافعی است و به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی با خرید او چندین هدف را دنبال می‌کند؛ هم جای خالی نوراللهی را پر می‌کند و هم در صورت نیاز، بازیکنی دارد که می‌تواند در پست دفاع میانی هم برایش بازی کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رضا اسدی پرسپولیس رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، اتریش خواستار تلاش‌های تازه‌ای برای تنظیم استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های تسلیحاتی شد که می‌تواند به اصطلاح «ربات‌های قاتل» ایجاد کنند. این در حالی است که اتریش یک کنفرانس را برگزار کرده است که هدف آن احیای بحث‌های متوقف شده درباره استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی بود.

با پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی، سیستم‌های تسلیحاتی که می‌توانند بدون مداخله انسان کشتار کنند، به ما نزدیک‌تر می‌شوند و چالش‌های اخلاقی و قانونی را به وجود می‌آورند که اغلب کشور‌ها می‌گویند باید به زودی به آنها رسیدگی شود.

الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش در نشست سازمان‌های غیردولتی و بین المللی و همچنین نمایندگان ۱۴۳ کشور جهان گفت: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این لحظه بدون اقدام بگذرد. ​​اکنون زمان توافق بر سر قوانین و هنجار‌های بین المللی برای تضمین کنترل انسانی است.

وی در سخنرانی افتتاحیه کنفرانسی با عنوان «انسانیت بر سر دوراهی سیستم‌های تسلیحاتی خودمختار و چالش مقررات» گفت: حداقل اطمینان حاصل کنیم که عمیق‌ترین و گسترده‌ترین تصمیم درباره اینکه چه کسی زندگی می‌کند و چه کسی می‌میرد، در دست انسان‌ها باشد و نه ماشین‌ها.

سال‌ها بحث در سازمان ملل به نتایج ملموسی نرسیده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان در کنفرانس دو روزه در وین گفتند که روزنه اقدام به سرعت در حال بسته شدن است.

میرجانا اسپولیاریک، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، در یک میزگرد در این کنفرانس گفت: عمل کردن و اقدام بسیار سریع بسیار مهم است.

او افزود: آنچه امروز در زمینه‌های مختلف خشونت می‌بینیم، شکست‌های اخلاقی در مواجهه با جامعه بین‌المللی است؛ و ما نمی‌خواهیم با سپردن مسئولیت کنترل خشونت، به ماشین‌ها و الگوریتم‌ها، چنین شکست‌هایی را تسریع کنیم.

هوش مصنوعی در حال حاضر در میدان جنگ استفاده می‌شود. دیپلمات‌ها می‌گویند هواپیما‌های بدون سرنشین در اوکراین طوری طراحی شده اند که وقتی فناوری پارازیت سیگنال ارتباط آنها را با اپراتورشان قطع می‌کند، راه خود را به سمت هدف خود بیابند.

آمریکا گفت که در حال بررسی گزارش مبنی بر استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه است.

ژان تالین، برنامه‌نویس نرم‌افزار و سرمایه‌گذار فناوری، گفت: ما قبلاً دیده‌ایم که هوش مصنوعی اشتباهات انتخابی را به روش‌های بزرگ و کوچک انجام می‌دهد، از تشخیص نادرست سر طاس داور به‌عنوان توپ فوتبال گرفته تا مرگ عابران پیاده بر اثر عدم تشخیص خودروهای خودران.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!