Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:09:24 GMT

زمان برگزاری کنگره شهدای زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۸۹۶۴

زمان برگزاری کنگره شهدای زنجان اعلام شد

گروه استان‌ها - طبق گفته مسئولان تا به این لحظه مقرر شده است که کنگره شهدای زنجان در اواخر مهرماه برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، پس از سال‌ها انتظار سرانجام در اواسط سال 98 قطعی شد که کنگره شهدا در استان زنجان برگزار شود؛ اگرچه این رویداد کمی با تاخیر قرار است در استان زنجان نسبت به دیگر استان‌های کشور برگزار شود ولی همین موضوع مایه دلگرمی خانواده‌های شهدا و مردم ولایی و انقلابی استان زنجان شد و زنجانی‌ها امیدوارند با برگزاری باشکوه کنگره شهدا، تاخیر برگزاری آن را کاملاً جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین‌رو مقدمات کار توسط مسئولان استانی و سپاه استان از سال 98 آغاز شد و در همان اول کار قرار شد کنگره شهدای زنجان در پاییز 1400 برگزار شود. خوشبختانه تا به این لحظه برنامه‌ها طبق زمان‌بندی پیش رفته و امیدواریم با برگزاری یک اجلاسیه خوب و منظم، کنگره شهدای زنجان در تاریخ جاودانه شود.

عبدالله جعفری مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: طبق جلسات برگزاری شده مقرر شد که اجلاسیه کنگره شهدا در اواخر مهرماه برگزار شود. البته این زمان کاملاً قطعی نیست و ممکن است به خاطر برخی از برنامه‌ها و رویدادهای کشوری این زمان تغییر کند. فعلا تا به این لحظه 29 مهرماه قطعی شده است.

وی ادامه داد: همینطور در شهریورماه توفیقی حاصل شده است که مسئولان برگزاری کنگره شهدای زنجان با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند؛ قطعاً در این دیدار از منویات و رهنمودهای مقام رهبری استفاده و بهره خواهیم برد.

چرا در شهرستان طارم خبری از کنگره شهدای استان زنجان نیست؟کنگره شهدای زنجان| دانشنامه شهدای دانش‌آموز استان زنجان به زودی چاپ می‌شودساخت آرم موسیقی کنگره شهدای زنجان به پایان رسید / تولید مستند روستای بلندپرچینکنگره شهدای زنجان| رسانه‌های استانی برای بازتاب خبری کنگره همت بیشتری کنند

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به اقدامات اصلی کنگره اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کمیته‌های کنگره فعال شده و اقدامات خود را طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌دهند؛ از سوی دیگر چاپ کتاب‌ها در مراحل آخر خود قرار دارند و از سوی دیگر قطعه و آرم موسیقی کنگره شهدا هم آماده شده است.

وی به اقدامات شهرداری زنجان در راستای فضاسازی شهری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهرداری هم اقدامات خود را در راستای فضاسازی شهری انجام داده و به عبارتی دیگر رنگ و بوی دفاع مقدسی به زودی در شهر زنجان حاکم خواهد شد. انتظار ما این است که شهرداران سایر شهرهای استان هم اقدامات خود را در راستای فضاسازی مناسبت انجام دهند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی شهدای دفاع مقدس موسیقی شهدای دفاع مقدس کنگره شهدای زنجان استان زنجان برگزار شود کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان