Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی انتصاب امیر دریادار ایرانی را به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن پیام بدین شرح است.

برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی 

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 

سلام علیکم 

نیروی دریایی ارتش که نام و آوازه¬ی بلندش نه تنها مرهون صیانت از قریب به سه هزار کیلومتر مرز دریایی کشور عزیزمان، بلکه به برکت خون طاهر شهیدانی که در سالهای دفاع مقدس به تأسی از علمدار شهادت و شهامت،  مسافر سفینه النجات شدندو غیرتمندی شان به سنگ محک دشمن شناسی سنجیده شد، رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالهای پس از جنگ تحمیلی نیز آن نیروی سر بلند در پرتو چراغ هدایت ولیامر و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از گذرگاه های صعب و موج خیز تحریم و تهدید، با ناخدایی فرماندهانی خداجو وکاردان عبور کرده و تا ساحل سیادت دریایی ایران عزیز در دریاهای آزاد پیش رفته است .

اعتماد گراسنگ فرمانده فاطمی سرشت مان به جنابعالی برای حراست از این میراث ارزشمند و استمرار روند کاشتن گل آبرو در کویر کمبودها  را به جنابعالی تبریک عرض نموده و اطمینان دارم همچون گذشته با تعامل هم¬افزای نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح عزیزمان، همچون زرهی به هم¬بافته و در هم تنیده ، سدی پولادین در برابر بد خواهان و کج اندیشان خواهیم بود.

با قدر شناسی از تعامل اثر گذار و خدمات برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی در مدت تصدی فرماندهی نداجا، برای جنابعالی که همچون سایر همرزمان شریف تان در نیروی دریایی از چشمه¬ی جوشان عاشورا  برخاسته و خروشان و ثابت قدم دل به دریاهای غیرت زده اید از درگاه خداوندمتعال توفیق روز افزون و سربلندی در آزمون اعتماد ولی امر مسلمین جهان مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران ارتش جمهوری اسلامی نیروهای مسلح جهان ارتش سرتیپ نصیرزاده نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد