Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه دولت باید ایران خودرو و سایپا را به بخش خصوصی واقعی بدهد نه اینکه برای آن مدیرعامل تعیین کند، گفت: اصلاح نظام پولی و بانکی، کاهش تورم و رفع معضل فاصله طبقاتی و ایجاد سامانه شفافیت ضروری است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه ۳۰ مرداد) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: برنامه آیت‌الله رئیسی برای دولتش کیفی و توصیفی بود و من برنامه کمی در این باره ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در انتخاب وزرا سابقه ایثارگری و رزم‌آوری در برنامه وزرا ندیدم، هر چند که ایثارگری وزیر دفاع و کشور را قبول دارم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار داشت: موضوع جانبازی، آزادگی و ایثارگری وزرا اهمیت بالایی دارد؛ اما من چیزی در این باره ندیدم.

نوروزی با تاکید بر مبارزه با فساد در ۴ سال آینده و ایجاد سامانه شفافیت و ثبت اموال مسئولان گفت: ساخت مسکن و ایجاد شغل و کاهش تورم و اصلاح نظام پولی و بانکی در هر سال بسیار ضروری است، اما من در این باره در برنامه وزرا چیزی ندیم.

وی ادامه داد: دولت آیت‌الله رئیسی باید پاسخ دهد که آیا بنا دارد بانک اسلامی و بانکداری بدون ربا و نظارت بر بازار به صورت جدی پیگیری کند؟

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه ایران خودرو و سایپا باید به صاحبان اصلی آن یعنی بخش خصوصی واقعی واگذار شود، از سهم ۶ درصدی دولت در سهام ایران خودرو گلایه کرد و گفت: چرا دولت با وجود سهم ۶ درصدی برای ایران خودرو مدیرعامل تعیین می‌کند؟

نوروزی افزود: ایران خودرو ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی دارد، اما بخش خصوصی می‌گوید اگر سهام این شرکت به بخش خصوصی واقعی واگذار شود از زیانده خارج می‌شود و آن را سودده خواهیم کرد.

وی افزود: حل معضل فاصله طبقاتی و ایجاد سامانه شفافیت در دولت آیت‌الله رئیسی بسیار ضروری است و این دولت باید پاسخ دهد آیا بنای اجرای این موضوعات را دارد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام نوروزی وزرای پیشنهادی جلسه علنی مجلس نماینده مردم رباط کریم در مجلس بخش خصوصی واقعی آیت الله رئیسی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟