Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس در مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: آنانی که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی هستند، گرامی باد یاد آنانی که رفتند تا اسلام و ایران بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رأی دشمن شکن مردم به شما به خاطر حفظ نظام بود، لذا لازم است برنامه‌های خود درباره روش‌های کنترل تورم، تثبیت ارزش پول ملی، کاهش ضریب جینی، حل مشکل معیشت مردم و نحوه مدیریت کرونا ارائه کنید.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت بانون در کابینه دولت سیزدهم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب طی حکمی یکی از فرزندان ولایتمدار اهل سنت را به فرماندهی نیروی دریایی منصوب کردند پس شما نیز باید از ظرفیت اهل تسنن استفاده کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص واکسن به وعده‌های عمل نشد، اظهار کرد: باید در این زمینه کارشکنی‌های وزارت بهداشت را علنی کنید، همچنین باید برای ساختار فاسد نظام بانکی برنامه‌های خود را تشریح کرده و شما که نماد مبارزه با فساد هستید، برنامه‌های خود را در این حوزه بیان کنید.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه شخص اول مملکت مالزی را بار‌ها بدون محافظ در مجامع عمومی دیده‌ایم، یادآور شد: شما هم نباید از مردم فاصله بگیرید و انتظار داریم در قبال برخی اقدامات واکنش انقلابی داشته باشید ضمن اینکه طبق فرمایش امام (ره) چین و شوروی نیز مانند آمریکا و انگلیس بوده پس باید درباره اقدام اخیر سفیر روسیه در ایران نیز واکنش داشته باشید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منافع ملی بر اساس حفظ ۳ اصل عزت، حکمت و مصلحت است، عنوان کرد: عدالت شعار محوری شما بود و مجلس نیز برای محرومیت‌زدایی بودجه‌های خاص در نظر گرفته لذا شما نیز باید با رفع تبعیض به محرومیت زدایی کمک کنید.

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به مشکلات بیمارستانی این استان عنوان کرد: دیدن صف‌های طویل دختران برای آوردن آب دل‌ها را می‌آزارد و همچنین دولت دوازدهم در روز‌های آخر کار خود تیر خلاص را به آموزش و پرورش زد و سهمیه شهرستان‌ها را کاهش داد که این موضوع باید برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: رویا را از سرزمین سیستان و بلوچستان گرفته‌اند و اگر شما از آرزوی کودکان بپرسید از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر پاسخی ندارند چرا که جز محرومیت چیزی ندیده‌اند و این اتفاق برای استانی می‌افتد که زمانی که استکبار مرز‌های ایران را در هم نوردیده بود، تنها سیستان و بلوچستان بود که با آن مقابله کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در سایه سار ولایت فقیه، فقر را نمی‌پذیریم خاطر نشان کرد: لازم است از ظرفیت قاضی‌زاده هاشمی‌ها، سعید محمدها، طیب‌نیا‌ها و بذرپاش‌ها در دولت سیزدهم استفاده شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است