Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات کابینه و برنامه‌های رئیس‌جمهور، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در موافقت با کلیات کابینه و برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: نگاه عدالت محور شخص رئیس‌جمهور و برنامه‌های وزرا علت اصلی موافقت بنده با کابینه پیشنهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مسائل کشور و مشکلات ناشی از تحریم و نداشتن برنامه و منابع نیست. ۶ برنامه توسعه را در ۴۰ سال گذشته پشت سر گذاشته ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصرح کرد: نقطه مغفول برنامه های توسعه کشور عملکرد دولت های پیشین است. بخش اعظم توانمندی های کشور نادیده گرفته شده است و همین امر موجب شده در حوزه اقتصاد با پیچیدگی های عجیب و غریب و تورم ۵۰ درصدی روبرو باشیم.

ورناصری تأکید کرد: اگر مسئولان اجرایی به ظرفیت های کشور توجه نکنند، این مشکلات ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم مسجد سلیمان گفت: به عملگرا بودن خاندوزی اعتماد می‌کنیم. باید به نظام بودجه ریزی شرکت‌های دولتی توجه ویژه شود و در حوزه اقتصاد تمرکز ایجاد شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکلات حوزه راه و شهرسازی و مسکن اظهار داشت: قاسمی وزیر پیشنهادی راه مرد میدان های سخت در نظام جمهوری اسلامی است که با انتخاب وی خیالمان از بابت حل مشکلات این حوزه راحت شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، خام فروشی را یکی از مشکلات کشور خواند و تأکید کرد: وزرای پیشنهادی صنعت و نفت، قول داده‌اند با گسترش صنایع پائین دستی این مشکلات را حل کنند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تشکر می کنم در حوزه ارتباطات به جوانی مثل زارع پور اعتماد کردید. مشکلات قوه قضائیه با ابتکار وی حل شد. امروز سه میلیون دانش آموز به دلیل مشکلات زیرساختی از نعمت آموزش محروم هستند. امیدواریم دولت هرچه سریعتر برای حل مشکلات آنها چاره اندیشی کند.

ورناصری با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت سیزدهم به وعده هایی که دیگران شعارش را داده‌اند، عمل کند، بیان کرد: ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری مرد میدان عمل است. امیدواریم از ظرفیت های گردشگری استفاده شود. ظرفیت های زیادی در ۱۵ کشور همسایه وجود دارد. باید دیپلماسی در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فعال شود و آنچه در کشورهای همسایه وجود دارد در بیکران ها دنبال نکنیم. این تئوری امتحان خود را پس داده و شکست خورده است.

وی اظهار داشت: نخبگان زیادی در بین بانوان وجود دارند که می توانند در حکمرانی کمک کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید تمرکز مدیریتی از تهران خارج شود، گفت: افراد توانمندی در استانها وجود دارند که باید برای حل مشکلات به کار گرفته شوند.

وی توجه ویژه به استان خوزستان را ضروری خواند و بیان کرد: استان خوزستان پیشران امنیت و اقتصاد ایران است و نباید در مشکلات غرق شود. سیاست های غلط وزارت نیرو باید اصلاح شود. خوزستان در تأمین آب شرب، کشاورزی و محیط زیست دچار مشکلات فراوانی است.

ورناصری در پایان خطاب به رئیسی تأکید کرد: تا زمانی که در عمل به منویات رهبری ثابت قدم باشید و انقلابی بمانید و عمل کنید، در خدمت شما هستیم.

کد خبر 5285583

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا ورناصری کمیسیون انرژی مجلس قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رای اعتماد به دولت سیزدهم رای اعتماد کابینه سیزدهم صحن مجلس ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران محمد باقر قالیباف ایران افغانستان آیت الله خامنه ای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر اظهار کرد: نقش کارگران در تولید بی بدیل است و این نقش تمامی شقوق جامعه کارگری را در برمی گیرد و قابل تقدیر است.

وی افزود: در فضای فعلی کشور و در زنجیره حلقه‌های موجود در جامعه، بنا به دلایل متعدد ضعیف‌ترین حلقه، زنجیره اقتصاد است و باید بر روی آن تمرکز کرد، موضوعی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد و ایشان چندین سال است که راهبرد کشور را موضوعات اقتصادی نامگذاری می‌کنند.

اعلایی گفت: بزرگترین مشکل اقتصاد تورم است و بیش از ۵ دهه است که کشور به صورت ملموس و ناملموس از این حوزه آسیب دیده است و بسیاری از ناهنجاری‌های موجود فرهنگی و اجتماعی هم نشأت گرفته از همین موضوع است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تورم باعث پیش بینی ناپذیری اقتصاد، بهم خوردن طبقات اجتماعی و از بین رفتن انگیزه کاری و ایجاد اختلال در بسیاری از حوزه‌های دیگر می‌شود، اضافه کرد: تمامی کارشناسان و صاحب نظران در حوزه اقتصاد منطقی‌ترین، معقول ترین و مداوم ترین راه مقابله با تورم را تولید می‌دانند و حتی هر کسی با دانش معمولی خود هم تحلیل کند به این نتیجه می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، تنها راه خارج کردن تورم از بن بست، افزایش تولید است و به همین دلیل باید در کانون توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش کارگران و نیروی انسانی در تولید بر کسی پوشیده نیست، ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه کارگری گفت: یکی از سخت‌ترین کارها مدیریت منابع انسانی در شرکت هاست و بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه باید تلاش زیادی کنند تا شاهد بهره وری و افزایش تولید باشیم.

اعلایی اضافه کرد: استان در تولید حرف برای گفتن آورد ولی در حوزه بهره وری نیاز به تلاش و همت بیشتر دارد و اعتقاد داریم با امکانات موجود می‌توان تولید بیشتری را رقم زد.

کد خبر 6091206

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است