Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صافی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت و گو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه متناسب با واکسنی که وزارت بهداشت در اختیار ما می گذارد، روند واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام می‌شود، گفت: این هفته در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، حدود۵۰ هزار نفر باید دُز دوم واکسن خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته‌ای دو نوبت واکسن در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار می‌دهد، افزود: یکی اوایل هفته و یکی هم اواخر هفته است.

صافی زاده به میزان واکسیناسیون انجام شده از طریق دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره و تصریح کرد: جمعیت بالای ۱۸ سال که شامل گروه سنی و شغلی می‌شوند، تا یک ساعت پیش، دویست و ۹۲ هزار و۵۱۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۵ هزار و ۳۶۲ نفر هم دُز دوم را دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون واکسیناسیون در شهر کرمان در ۶ مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز شهید لنگری زاده در چهارراه نیکزاد، مرکز فرودگاه در بلوار حجاج، مرکز سام نژاد در خیابان شهید رجایی، مرکز فنی حرفه‌ای در بلوار شهید صدوقی و مرکز شماره شش واقع در خیابان حکیم انجام می شود، گفت: پیش از این واکسیناسیون در میدان فابریک نیز انجام می شد که این مرکز به دلیل نداشتن فضای مناسب برای جمعیت زیاد به خیابان حکیم منتقل شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا اخبار سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد