Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید خال در تشریح آخرین اقدامات سازمان بهشت زهرا برای مدیریت متوفیان شهر تهران در بحران کرونا گفت: در طول ۲۵ سال حضورم در بهشت زهرا شرایط فعلی بی سابقه بوده و حتی در دوران دفاع مقدس هم چنین شرایطی را شاهد نبودیم.

وی افزود: تصور نمی کردیم روزی متوفیان شهر تهران به عدد ۴۰۰ برسد، بهشت زهرا بر اساس آمار وزارت بهداشت ۴۰ درصد متوفیان کرونایی کل کشور را دارد در حقیقت سهم بهشت زهرا ۴۰ درصد و سهم سایر استانهای کشور ۶۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پیک پنجم شاهد تفاوت معناداری هستیم به شکلی که فوتی ها ۲.۵ درصد افزایش داشته و عدد ۲۱۶ فوتی در روز را تجربه کردیم و ظرف ۱۸ ماه گذشته بهشت زهرا ۴۰ هزار نفر را پذیرش کرده است.

به گفته وی، در پیک پنجم فشار مضاعفی بر روی پرسنل بهشت زهرا وارد شده به شکلی که بچه های ما به صورت سه شیفت مشغول کار هستند و روزهای سختی را سپری می‌کنند؛ اما قطعا عهد بسته اند که کنار شهروندان خود بمانند و همه تلاششان را برای خدمت به مردم به کار بسته آمد.

خال خطاب به همه شهروندان درخواست کرد: ابتدا برای حفظ سلامت خود و هموطنان و در مرحله بعد برداشتن فشار از روی بچه های بهشت زهرا که فرزندان همین آب و خاک هستند همگی مسئولانه در رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نقش موثری داشته باشیم و شیوه نامه های بهداشتی را در دستور کار قرار دهیم.

وی در مقایسه پیک های قبلی کرونا با پیک پنجم گفت: در موج اول در دوم اسفندماه با یک فوتی و در اوج آن با ۱۱۹ فوتی روبرو بودیم در موج دوم ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ با ۹ فوتی شروع و در اوج به ۱۱۶ فوتی رسید؛ در موج سوم ۱۷ شهریور ۹۹ با ۴۱ فوتی شروع و در اوج به ۱۷۳ فوتی رسید.

وی تاکید کرد: در موج چهارم در ۲۸ اسفند ۹۹ با ۹ فوتی شروع و در اوج به ۱۵۶ فوتی رسید و در موج پنجم که ۱۳ تیرماه سال جاری با ۵۵ متوفی شروع شده، در اوج به ۲۱۶ متوفی رسیده و روزهای ملتهب همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس بهشت زهرا بهشت زهرا پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی