Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به اتفاق معاون وزیر بهداشت با مسئولین استانی بر تجهیز بیمارستان های استان در مقابله با ویروس کرونا تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه جمع بندی سفر یک روزه حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به اتفاق معاون وزیر بهداشت و نمایندگان مردم استان گلستان اظهار کرد : این بازدید از حداقل یک بیمارستان در هر شهرستان انجام شد و مقرر گردید ظرف مدت حداکثر یک ماه وزارت بهداشت نسبت به تامین تجهیزات عنوان شده اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات ساختی و زیر ساختی پس از امذ مجوز کمیسیون های ماده ۲۰ و ۲۳ با همکاری سازمان برنامه و بودجه عملیاتی شود.

در این جلسه مصوب شد ؛ظرف مدت حداکثر یک ماه سی تی اسکن آق قلا نصب شودو همچنین پس از اخذ مجوز کمیسیون های ۲۰ و ۲۳ مساحت اورژانس بیمارستان آق قلا افزایش یابد و این بیمارستان به ۸ دستگاه ونتیلاتور تجهیز شود.

وی همچنین گفت: مقرر شد پس از تکمیل ساختمان ایزوله تنفسی بیمارستان بندر ترکمن وزارت بهداشت ظرف مدت یک ماه پس از تکمیل آن را تجهیز کند و همچنین اجرای طرح توسعه این بیمارستان پس از اخذ مجوز ماده ۲۰ و افزایش  و این بیمارستان نیز به ۸ دستگاه ونتیلاتور مجهز شود.

وی افزود: همچنین افزایش مساحت اورژانس بیمارستان آزادشهر پس از اخذ مجوز های لازم و تجهیز آن , همچنین ساخت و تجهیز icu, خرید تانک اکسیژن, خرید یک دستگاه خودرو کمک دار و یک دستگاه آمبولانس, تامین دستگاه پمپ سرم  و افزایش تعداد تخت در این بیمارستان از ۶۴ به ۱۳۰ تخت در این بیمارستان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: نوسازی ۴۰ تخت بیمارستان کلاله توسط وزارت بهداشت، خرید و نصب یک دستگاه اکسیژن ساز,تجهیز بخش nicu, خرید ۸ دستگاه ونتیلاتور و همچنین ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان مینودشت، افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در خان ببین و همچنین خرید ۴ دستگاه ونتیلاتور و تسریع در ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در سیمین شهر و فاضل آباد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار گلستان ادامه داد: تسریع در تکمیل و راه اندازی فاز اول بیمارستان رامیان، تسریع در تکمیل بیمارستان قایم و اورژانس بیمارستان بقیه الله علی آباد کتول، تسریع در پرداخت هزینه رادیوگرافی بیمارستان ۵ آذر و تسریع در پرداخت اعتبار بیمارستان جایگزین بیمارستان طالقانی و تسریع در اخذ پیمانکار بیمارستان گمیشان از دیگر مصوبات سفر یک روزه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هادی حق شناس کمیسیون بهداشت و درمان معاون وزیر استان گلستان بیمارستان وزارت بهداشت سازمان برنامه و بودجه خودرو کمیسیون بهداشت و درمان گلستان دستگاه ونتیلاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد