Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از آمادگی نیرو‌های مرزبانی در تامین امنیت منطقه خبرداد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده‌ مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در نقطه‌ی صفر مرزی از پاسگاه‌های هنگ مرزی نهبندان بازدید کرد.

آقای نخعی در  این بازدید با بیان اینکه مرزبانی و نیرو‌های حراست کننده از مرز در راستای حفظ و تامین امنیت در کشور گام‌های اساسی برداشته‌اند و مرزبانی به مثابه پاسداری از ارزش‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، گفت: مرز‌های ما دست کسانی است که تعهد و تخصص و غیرت لازم را دارند و تا این تعهد وجود دارد کشور از سوی دشمنان در مرز‌ها آسیب نخواهد دید.

وی گفت: با وجود شرایط خاص این روز‌های کشور بحران زده‌ی افغانستان، خوشبختانه آمادگی نیرو‌های مرزبانی بالا و امنیت در منطقه‌ مرز وجود دارد و در بهترین حالت امنیتی قرار داریم.

آقای نخعی  همچنین با اشاره به عضویت در فراکسیون مرزنشینان که جزو دومین فراکسیون‌های بزرگ مجلس است، گفت: افزایش بودجه‌ پاسگاه‌های مرزی، ارتقاء جاده‌های ارتباطی و زیرساختی و مجهز شدن پاسگاه‌ها به تجهیزات الکترونیکی جزو اولویت‌های در حال پیگیری برای پاسگاه‌های مرزی است که خوشبختانه  نتایج مطلوبی هم داشته است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروهای مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس

فرانسه برای تأمین امنیت در رویدادهایی از جمله المپیک پاریس با ضعف مشهودی مواجه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیستم ضدهوایی فرانسه که برای تأمین امنیت المپیک پاریس طراحی شده است، چندان مؤثر نیست. به گفته منبعی در روزنامه انگلیسی تایمز؛ پدافند ویژه فرانسوی‌ها قادر است از هر سه پهپاد تنها یک پهپاد را شناسایی کند و همچنین می‌تواند پهپاد را با فن‌های تهویه مطبوع اشتباه بگیرد!

در این راستا، دولت فرانسه نمی‌تواند برابر حملات احتمالی تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، حفاظت صد درصدی را تضمین کند.

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

 وب سایت صنعت هوانوردی و فضایی فرانسه گزارش داد که 13 سامانه ضدپهپاد در پاریس مستقر خواهد شد. برخی از آنها به دلیل عدم وجود سیستم‌های کافی در فرانسه توسط کشورهای شریک مانند انگلستان ارائه خواهند شد.

پیش از این امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گزارش داده بود که به دلیل احتمال ظهور یک تهدید تروریستی، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 ممکن است نه در رودخانه سن که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، بلکه در فضای کوچک‌تری برگزار شود. 

  بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست