Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه وتره بار تهران برای امروز شنبه ۳۰ مرداد منتشر شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس قیمت‌های ارائه شده در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، توت فرنگی گلخانه‌ای از ۳۰ هزار تا ۴۵ هزار تومان، هلو زغفرانی از ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار، همچنین سیب گلاب از ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار، سیب دورنگ از ۱۲ هزار تا ۱۸ هزار، انجیر سیاه از ۵ هزار تا ۱۵ هزار، انگور رطبی از ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار، انگورعسگری ا ز ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار، انگور کندری از ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار، آلبالو رسمی از ۱۷ هزار تا ۲۵ هزار، آلوسانترال از ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار، آلوسیاه از ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار، هندوانه خطی از ۳ هزار تا ۵ هزار، خربزه از ۷ هزار تا ۹ هزار، خیار اصفهان از ۴ هزار تا ۸ هزار، خیار گلخانه‌ای از ۶۵۰۰ تا ۱۰۵۰۰، شلیل شبرنگ از ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار، شلیل شبرنگ سیبی از ۱۲ هزار تا ۲۵ هزار، طالبی از ۵ هزار تا ۷ هزار، هلو انجیری از ز ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار، هلو هسته جدا از ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار، گلابی بیروتی از ۱۵ هزار تا ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هم اکنون پسته تازه از ۸۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان و موز با قیمت ۱۸ هزار تا ۲۳ هزار تومان در میدان عمده فروشی عرضه می‌شد.

فلفل تند ریز از ۶ هزار تا ۹ هزار تومان، فلفل شیرین شمال از ۸ هزار تا ۱۳ هزار، بامیه از ۱۳ هزار تا ۱۷ هزار، بادمجان دلمه‌ای از ۴ هزار تا ۸ هزار، بادمجان قلمی از ۴۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، بادمجان گلخانه‌ای از ۸ هزار تا ۱۱ هزار، پیاز زرد از ۳ هزار تا ۵ هزار، پیاز شیری از ۳ هزار تا ۵ هزار، پیاز نو از ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، فلفل دلمه‌ای سبز ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان، کاهو رسمی از ۵ هزار تا ۸ هزار، کاهو پیچ سالادی ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار تومان، کدو مسمایی ۴ هزار تا ۶ هزار تومان، گل کلم ۷ هزار تا ۱۰ هزار، گوجه فرنگی بوته رس از ۶ هزار تا ۹ هزار، ​ کلم سفید از ۴ هزار تا ۶ هزار، کلم قرمز از ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، لوبیا سبز از ۹ هزار تا ۱۳ هزار، هویج از ۱۳ هزار تا ۱۷ هزار، سیب زمینی نو از ۴ هزار تا ۶ هزار، کرفس از ۴ هزار تا ۶ هزار، لیمو ترش سنگی از ۸ هزار تا ۱۲ هزار، سبزی خوردن ۶ هزار تا ۸ هزار وسبزی جور ۵ هزار تا ۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

سیر خشک از ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان، غوره عسگری از ۸ هزار تا ۱۲ هزار، غوره آبگیری از ۶ هزار تا ۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت انواع میوه قیمت صیفی جات میدان مرکزی میوه و تره بار ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار ۳ هزار تا ۵ هزار ۴ هزار تا ۶ هزار هزار تا ۲۵ هزار هزار تا ۸ هزار هزار تا ۹ هزار ۵ هزار تومان ۸ هزار ۴ هزار ۵ هزار تا ۷ هزار ۶ هزار ۱۲ هزار ۱۳ هزار ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۵۱٫۰۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۲۹۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۳۸,۹۶۲ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۴۳,۱۴۳ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۶ ریال رسید.

کد خبر 748231

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد