Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر گفت: در بازه زمانی ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه سال جاری ۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی استان از نظر تقسیم بندی کرونا، افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می‌شود.

وثوقی افزود: گشت‌های راهداری و ترابری با همراهی نیرو‌های پلیس راه بطور مستمر از شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنترل تجهیزات ایمنی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه مسافری نظارت می‌کنند.

او بیان کرد: در طول یک هفته گذشته ۱۰ متقاضی سفر با ناوگان‌های عمومی مسافربری که مبتلا به کرونا بودند قبل از صدور بلیط در مرحله استعلام از طریق سامانه سروا شناسائی و از فروش بلیط به آن‌ها جلوگیری شد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت حمل و نقل مسافر در استان را یادآور شد و تصریح کرد: در بازه زمانی یادشده بیش از ۱۵ هزار نفر مسافر جابجا شده که این مهم نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد جاده ای محورهای مواصلاتی راهداری اردبیل مبادی ورودی و خروجی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل