Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز جهانی مسجد افزود: پایگاه های بسیج مساجد در کنار سایر اقشار بسیج از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان بوده و در پیک های مختلف شیوع این بیماری منحوس اقدامات بسیار مناسبی در حوزه محرومیت زدایی و تهیه بسته های کمک معیشتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مساجد را از پایگاه های مهم جامعه دانست و گفت: بسیج و سپاه با برنامه ریزی های مناسب از ظرفیت آن استفاده کرده است.

او اضافه کرد: مساجد همواره محل علم و ادب و تربیت بوده و آمادگاه جوانان برای دفاع از خاک میهن در برابر نفوذ و نفاق دشمن به شمار رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در ادامه گفت: بسیج مساجد در راستای جلوگیری از نارسایی های فرهنگی و اجتماعی در جامعه و تعامل سازنده امامان جماعات با پایگاه های بسیج تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار اکبری اضافه کرد: بسیج مساجد کار بزرگ سنجش وضعیت کلی پایگاه های مقاومت بسیج از نظر عقیدتی، سیاسی، نظامی و تحلیل و بررسی اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج را برعهده دارد.

وی تصریح کرد : بسیج مساجد از طریق نظارت‌های خود میزان فعالیت، رشد و خلاقیت پاسگاه های مقاومت بسیج را مورد ارزیابی قرار می دهد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا مسجد بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا مسجد سرپل ذهاب ویروس کرونا مسجد بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان مقاومت بسیج بسیج مساجد سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟