Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان استان «المُهره» یمن در اعتراض به ورود نظامیان انگلیس به این استان دست به برگزاری تظاهرات و سر دادن شعار‌های ضد استعماری زدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، یمنی‌های ساکن استان «المُهره» دست به برگزاری اعتراضات ضد استعماری زدند. این تظاهرات در اعتراض به ورود نظامیان انگلیس به استان المهره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات با سر دادن شعار‌هایی علیه انگلیس و دیگر کشور‌های غربی خواستار خروج آن‌ها از استان المهره شدند. تظاهرات کنندگان همچنین شعار‌هایی را علیه ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی سَر دادند.

چندی پیش شورای عالی سیاسی یمن بیانیه‌ای را در خصوص آخرین تحولات این کشور منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: منتظر پیام‌های مثبت سازمان ملل و فرستاده جدید این سازمان در یمن درباره طرح صلح رهبر «أنصارالله» هستیم.

در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن همچنین آمده است: فرستاده جدید سازمان ملل باید از اشتباهاتی که فرستادگان پیشین این سازمان مرتکب شدند، دوری کند و همه چیز را از صفر آغاز نکند.

در ادامه بیانیه مذکور همچنین تأکید شده است: فرستاده جدید سازمان ملل نباید محاصره علیه ملت یمن را نادیده بگیرد. کمکی که این فرستاده برای انجام مأموریت خود لازم دارد، نباید از کشور‌های متجاوز گرفته شود.

شورای عالی سیاسی یمن در ادامه بیانیه خود عربستان سعودی را مسئول وخامت اوضاع انسانی در بسیاری از استان‌های یمن به ویژه استان الحدیده، معرفی کرده است. حدود یک ماه و نیم پیش اعلام شد که «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد یک دیپلمات سوئدی را به عنوان فرستاده جدید این سازمان در امور یمن منصوب کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تظاهرات مردم یمن نظامیان انگلیس استان المهره فرستاده جدید سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه