Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمیتیس رمضانی، متخصص بیماری‌های عفونی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: افردی که علائم داشته و تست آن‌ها منفی می‌شود هم باید خود را قرنطینه کنند.

او افزود: باگذشت زمان وقتی فرد خود را قرنطینه کند، علائم او ظاهر خواهد شد. در این شرایط معتقدیم تمام علائم هر چند خفیف و ساده، کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: علائمی مانند سرماخوردگی، آبریزش بینی، سرفه، تب می‌تواند نشانه‌هایی از کرونا باشد و فرد باید به مدت ۲ هفته خود را قرنطینه کند. البته اگر فردی در مدت ۴ الی ۵ روز خوب نشود باید مدت قرنطینه او طولانی‌تر شود.

او ادامه داد: اغلب علائم خفیف افراد با گذشت زمان شدیدتر خواهد شد. با وجود این که علائم شدید شد، فرد باید حدود ۱۸ تا ۲۱ روز در خانه بماند.

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با توجه به امکان اشتباه در پاسخگویی تست‌ها به دلیل تغییر جهش کرونا با سویه دلتا بهتر است افراد دارای علائم با وجود نتیجه منفی تست، خود را قرنطینه کنند.

 رمضانی بیان کرد: تحقیقات اخیر نشان داده که زمان گرفتن تست PCR مهم است. در ساعات ابتدایی صبح ویروس ریزش می‌کند و بهتر است در ساعات پایانی روز تست گرفته شود. بهترین زمان تست دادن ۴ الی ۵ روز بعد از مبتلا شدن است تا جواب مناسب و دقیق تری را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید

آزمایش سه داروی ضد التهاب برای درمان کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دلتا کرونا ویروس کرونا خود را قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان