Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@22:13:50 GMT

«گزارش یک آدم‌ربایی» مارکز سریال می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۰۵۶۷

کتاب غیرداستانی «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته «گابریل گارسیا مارکز» توسط کمپانی آمازون به یک سریال تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اکتوالیته، سامانه نمایش آنلاین آمازون قصد دارد یک سریال را با الهام از کتاب «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته «گابریل گارسیا ماکز» نویسنده سرشناس کلمبیایی تولید کند. 

این اقتباس که شامل یک سریال شش‌فصلی خواهد بود بر اساس داستان واقعی کتاب «گزارش یک آدم‌ربایی» ساخته می‌شود و درباره گروهی از افرادی است که توسط «پابلو اسکوبار» قاچاقچی بدنام مواد مخدر ربوده می‌شوند و در ادامه خانواده‌های آن‌ها در تلاش برای آزادی عزیران‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«خاویر بالماسدا» مدیر بخش محتوای آمریکای لاتین استودیو آمازون در این‌باره می‌گوید: «از این‌که این تیم فوق‌العاده و مستعد را برای ساخت این سریال در کنار هم داریم بسیار هیجان‌زده‌ایم و مهم‌تر آن‌که از حمایت «رودریگو گارسیا» فرزند «گابریل گارسیا مارکز» برخورداریم که به ما کمک می کند میراث پدرش را با میلیون‌ها مخاطب آمازون در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم. 

«ماجید ایسا»، «کریستینا اومانا»، «کارمن گومز»، «ژولیت رسترپو»، «خوان پابلو رابا» و «کونستانزا دوکه» از جمله بازیگران مطرح سینمای لاتین هستند که قرار است در این سریال ایفای نقش کنند. 

«گابریل گارسیا مارکز» که علاقه فراوانی به سینما داشت، نگارش چندین فیلم‌نامه را نیز در کارنامه دارد و حتی در سال ۱۹۸۲ و پیش از دریافت جایزه نوبل ادبیات، یکی از اعضای هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم «کن» بود. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گزارش یک آدم ربایی گابریل گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی

مرد جوان وقتی از سوی آدم ربایان ربوده شد و برای آزادی‌اش ۱۰ میلیارد تومان خواستند، به‌طور اتفاقی متوجه شد که برادرش در پشت پرده این آدم‌ربایی است.

به گزارش مشرق، چندی پیش رهگذری در حال عبور از یک جاده فرعی در اطراف کرج بود که متوجه شد مردی روی زمین افتاده است. مرد رهگذر ابتدا تصور کرد که مرد جوان فوت کرده است اما وقتی خودرواش را در کنار خیابان متوقف کرد تا با پلیس تماس بگیرد متوجه شد که مرد جوان گرچه بشدت زخمی شده است، اما نفس می‌کشد و زنده است.

گروگانگیری ۱۰ میلیاردی

مرد جوان بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و مرد زخمی که آرش نام داشت به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی نسبی در تحقیقات به پلیس گفت: مرا ربوده بودند و برای آزادی‌ام ۱۰ میلیارد تومان پول می‌خواستند. حدود یک ماه قبل در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به انتظار تاکسی ایستاده بودم که خودروی پژویی با ۴ سرنشین مقابل پایم توقف کرد. سرنشینان خودروی پژو از ماشین پیاده شده و با تهدید مرا سوار خودرو کردند. آنها بشدت مرا کتک زدند و دستمالی هم روی دهانم گذاشتند که بی‌هوش شدم. به‌هوش که آمدم، خودم را در باغی دیدم. آنها مرا شکنجه کرده و از من خواستند ۱۰ میلیارد تومان برای آزادی‌ام پرداخت کنم.

او ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان مبلغ زیادی بود و چنین پولی نداشتم، آدم‌ربایان نیز می‌گفتند که با خانواده‌ام تماس گرفته‌اند و آنها هیچ پولی پرداخت نکرده‌اند. در این مدت وضعیت جسمی‌ام خیلی بد شد به‌طوری که به سختی می‌توانستم نفس بکشم. آنها که وضعیت مرا بحرانی و در چند قدمی مرگ دیدند، با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان و چندین سفته و چک به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان راضی‌شدند، مرا سوار خودروشان کرده و در اطراف کرج رهایم کردند.

ردپای آشنا

با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربودن شاکی پرداختند. تصاویر ربوده شدن و رها کردن گروگان به‌دست آمد، اما آدم‌ربایان پلاک خودروشان را پوشانده بودند و در این شاخه از تحقیقات آنها با بن‌بست مواجه شدند.

این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد، خانواده مرد جوان از ترس اینکه برای او اتفاقی بیفتد، گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام نکرده بودند. در ادامه بررسی‌ها، بار دیگر شاکی به پلیس مراجعه کرد و سرنخی در اختیار آنها قرار داد: به‌واسطه معاملات ملکی که با برادرم داشتم، او مدعی بود که ۱۰ میلیارد تومان به او بدهکار شدم. درگیری من و مهرداد ادامه داشت تا اینکه ربوده شدم و هرگز تصورش را نمی‌کردم که برادرم سناریوی این آدم‌ربایی را طراحی کرده باشد. تا اینکه شب گذشته به خانه یکی از اقوام دعوت شدم و او گفت مهرداد مدتی قبل به سراغش رفته و از او خواسته برایش چند آدم‌ربا اجیر کند تا من را بربایند. احتمال می‌دهم برادرم می‌خواسته از این راه به طلبش برسد.

به‌دنبال اظهارات شاکی جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات از مهرداد و بررسی این موضوع که آیا او دستور آدم‌ربایی را داده است یا خیر و همچنین بازداشت آدم‌ربایان فراری را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز