Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا فلاح بیان کرد:جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز شیوع بیماری کرونا همگام با دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های متولی در سطح استان اقدامات متنوع و گسترده ای اجرا کرده است.   وی با اشاره به بهره مندی بیش از274 هزار نفر از خدمات طرح ناظران سلامت افزود:اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در این طرح اقداماتی از قبیل نظارت بر(اصناف،ادارات،بانک ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..) جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، غربالگری و نمونه گیری از بیماران مراجعه کننده به درب منازل باهماهنگی مرکز بهداشت وغربالگری شفاهی از طریق تماس تلفنی با خانواده ها انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد:هم چنین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیش از40 هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت خادمان حسینی در بین عزاداران حسینی توزیع کردند.

وی با اشاره به راه اندازی تشکل های مردمی مقابله با کرونا در جهت کمک های مردمی و پشتیبانی در 100 خانه هلال در سراسر استان تصریح کرد:از سال گذشته تا کنون بیش از 20 هزار بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش ریالی 2 میلیارد و 882 میلیون تومان در بین بیماران متاثر از کرونا و همچنین بیماران خاص توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به راه اندازی 10 بانک امانات پزشکی در سراسر استان افزود:تحویل کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانتی به بیماران کرونایی و همچنین با کمک خیرین چندین دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار بیمارستانهای مربوطه قرار گرفت.

فلاح،با اشاره به مشارکت 15نفر از اعضای کانون های جوانان و دانشجویی در اجرای واکسیناسیون عمومی خاطرنشان کرد:ماهانه بیش از6000هزار بیمار کرونایی به داروخانه های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان مبارزه با اپیدمی کرونا جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت

بابک بوالحسنی سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: تمام خدمات سرپایی و بستری زوج‌های نابارور در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته که این امر اتفاق بزرگی است.

وی بیان کرد: آزمایش ژنتیک و خدمات درمانی زوج‌های نابارور در دولت سیزدهم به ارایه ۵۷ خدمت آزمایشگاهی، ۵۶ قلم داروی تخصصی و ۲۰ عمل جراحی ناباروری با پوشش ۹۰ درصد در بخش دولتی رسیده است.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: محدودیت‌هایی پیش از این برای مراجعه به آزمایشگاه‌ها برای زوج‌های نابارور بود که این محدودیت‌ها نیز برداشته شده است.

بوالحسنی اظهار کرد: بحث غربالگری و آزمایشات این بخش نیز در تعهد درآمده و کسانیکه که ناباروی آنها مشخص شد، می‌توانند این آزمایشات را انجام دهند.

وی یادآور شد: سه میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ و ۱۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در ۱۰ ماه سال گذشته برای انجام آزمایشات مختلف این بیمه شدگان هزینه شده است.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی اضافه کرد: اجرای طرح دارویار و افزایش پوشش تعهدات بیمه اقلام دارویی از دیگر توفیقات دولت سیزدهم است که از تیرماه سال ۱۴۰۱ کلید خورد و هدف آن بود تا یارانه دارو به صورت مستقیم به بیمه‌شدگان پرداخت شود و این یارانه به شرکت‌های دارویی و وارد کننده پرداخت نشود.

بوالحسنی عنوان کرد: این طرح دولت نقش موثری در مبارزه با قاچاق دارو دارد و باعث می‌شود تا پرداختی از جیب بیمه‌شدگان کاهش یابد.

وی گفت: ۶۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ و یک‌هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال در ۹ ماه سال گذشته در راستای اجرای این طرح در استان مرکزی پرداخت شد.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: بیمه شده با اجرای این طرح هزینه کمتری برای فرانشیز پرداخت می‌کند و بیمه سلامت هم سهم خود را به داروخانه‌ها و مراکز دولتی پرداخت می‌کند.

بوالحسنی تاکید کرد: پوشش بیمه مادران باردار، شیرده و فرزندان تا سن هفت سال از دیگر طرح‌های خوب و در جریان است که مادران باردار فاقد بیمه تا پایان شیردهی و فرزندان آنها تا سن هفت سالگی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی گفت: بر اساس ماده ۶ قانون حمایت از معلولان در آبان‌ماه سال ۹۹، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بیمه سلامت به منظور بهره‌مندی افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی منعقد شد که بر اساس آن ۹ کد خدمتی در حوزه کار درمانی، گفتار درمانی، بینایی سنجی و شنوایی شناسی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: کد‌های خدمتی این طرح در دولت سیزدهم و در سال ۱۴۰۱ به ۵۹ کد رسید و در این سال، ۷۹ میلیارد ریال و در سال گذشته چهار هزار میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال هزینه شد.

بوالحسنی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد تعرفه توانبخشی بیماران اوتیسم در بخش دولتی و ۸۰ درصد تعرفه در بخش خصوصی توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد