Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حسین بی نیاز روز شنبه در نشست فوق‌العاده کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین افزود: مدت اخیر در کشور شاهد بودیم برخی از سلبریتی‌ها با توهین به قشرهایی از جامعه، به گمان خود مانع از بی توجهی این اقشار به رعایت پروتکل های بهداشتی می شوند که باید بگوییم اینگونه رفتارها متاسفانه به جای فرهنگ سازی، بازدارندگی و تقابل بیشتری ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شایسته است که سلبریتی‌ها با حفظ کرامت انسانی افراد آنان را به پیشگیری و مقابله با کرونا  دعوت کنند و از هرگونه اقدامی که موجب تنزل شان اقشار اجتماعی می‌شود، پرهیز نمایند.

بی نیاز تاکید کرد: فضاسازی شهری و استفاده از ظرفیت چهره‌های سرشناس و همچنین تشکل های مردم نهاد در ترغیب شهروندان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا بسیار تاثیرگذار است و باید همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین بر لزوم ادامه مقوله مهم و اثرگذار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به موقع در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در جامعه تاکید کرد و گفت: حتی اگر یک نفر پیام های هشدار آمیز و آگاهی بخش کمیته اطلاع رسانی، تشکل های فعال مردم نهاد و اصحاب محترم رسانه را دریافت کرده و به آن عمل کند، باید کار رسانه‌ای برای مبارزه علیه کرونا امیدوارانه ادامه یابد.

بی‌نیاز ضمن تشکر از همراهی های صمیمانه و مجدانه اصحاب رسانه استان قزوین در تولید محتوا و انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با کرونا خاطرنشان کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم افرادی بدون در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد، از هر طریق ممکن در صدد دور زدن قوانین و دست یافتن به مقاصد فردی خویش هستند که این رفتارها فراهم کردن زمینه ای برای انتشار ویروس مهلک کرونا به حساب می‌آید.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین یادآور شد: فعالان عرصه رسانه می توانند با رویکرد پررنگ نمودن حس مسوولیت پذیری اجتماعی، آحاد جامعه را برای مبارزه با این ویروس خطرناک بسیج کنند و از مردم نیز انتظار می‌رود که نسبت به این اخلاق اجتماعی در قطع زنجیره ویروس کرونا اهتمام ورزند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلبریتی رسانه استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلبریتی رسانه ویروس کرونا سلبریتی رسانه استان قزوین پیشگیری و مقابله با کرونا اطلاع رسانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: طرح کلان کاهش تصادفات موتورسیکلت با همکاری سازمان فرهنگی و پلیس راهور استان، با توجه به سهم بالای این وسیله نقلیه در تصادفات، در پر تصادف‌ترین محل‌های موتورسیکلت سوار‌ها  انجام می‌شود.   علی سمیعی افزود: با توجه به سهم ۳۳ درصدی موتورسیکلت سوار‌ها از مجموع تصادفات فوتی و نداشتن کلاه ایمنی و پوشش نامناسب به عنوان مهم‌ترین علت آسیب موتور سوار‌ها در تصادفات، این طرح با هدف تشویق و ترغیب استفاده بیشتر از کلاه ایمنی اجرایی می‌شود.    وی با بیان اینکه با اجرای این طرح به دنبال فرهنگ سازی برای درک خطر هستیم، گفت: مطالعات در  این زمینه نشان می‌دهد که  بسیاری از  راکبان موتور سیکلت با وجود اطلاع از  قوانین، درکی از خطر ندارند، مانند راننده‌ای که  سعی می‌کند طبق قانون رانندگی کند، اما اجازه می‌دهد فرزند خردسالش سرش را  از پنجره بیرون بیاورد و در  این شرایط راننده درکی از خطر ندارد.   سمیعی ادامه داد: این طرح برای آن دسته از موتورسیکلت سوار‌ها که  وسیله نقلیه شان دچار نقص سیستم روشنایی است، بسیار کارآمد است؛ چرا که علت بسیاری از تصادفات موتورسیکلت‌ها با دیگر وسایل نقلیه و  عابران پیاده، دیده نشدن است.   به گفته او، با اجرای این طرح در  تمامی مناطق شهر، علاوه بر افزایش ایمنی راکب و ترک نشینان موتورسیکلت، راکبان نسبت به  قوانین راهنمایی و  رانندگی آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند و آموزش‌های لازم را هم در  زمان نصب برچسب از مأموران پلیس راهور دریافت می‌کنند.   سمیعی ادامه داد: طرح چسباندن برچسب بر روی موتورسیکلت‌ها نتیجه تصمیمات کمیته فرهنگ ترافیک استان است که  در کنار مهندسی ترافیک (همچون امور عملیاتی و، اصلاحات هندسی) به امر آموزش نیز توجه ویژه دارد.   مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد افزود: با  اجرای چنین طرح‌هایی سعی داریم روی آشکارسازی موتورسیکلت‌ها در سطح شهر، متمرکز شویم چرا که  یکی از دلایل تصادف این نوع وسیله نقلیه موتوری، انجام حرکات نمایشی، نپوشیدن لباس مناسب و با چراغ خاموش راندن یا  با نقص سیستم روشنایی موتور سواری کردن، است.    

دیگر خبرها

  • معلمان سلبریتی که نمی‌شناسید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است