Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: با توجه به اعلام وزارت کشور و استانداری زنجان ادارات و سازمان‌های دولتی زنجان در روز‌های پنجشنبه  تعطیل بود.

او با اشاره به اینکه از فردا یکشنبه روال کاری ادارات و بانک های استان زنجان به حالت عادی بازخواهد گشت، ادامه داد: بر همین اساس ادارات و بانک‌های استان زنجان که از ۲۵ مردادماه  تعطیل شده بودند از فردا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاددل بابیان اینکه تعطیلی پنجشنبه‌ها نیز تا پایان مردادماه برقرار بود، گفت: ساعت کاری ادرات و بانک های استان زنجان از اول شهریورماه  از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زنجان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود