Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:46:00 GMT

مهاجمی که بعد از مردن زنده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۰۸۶۹

مهاجمی که بعد از مردن زنده شد

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده «اصفهان و لیگ بیستم» نهایتاً بعد از ۱۰ گفت‌وگوی مفصل با کارشناسان فوتبال و اهالی رسانه به پایان رسید، طی این پروژه مصاحبه شوندگان بعد از بررسی روند تیم‌های اصفهانی در لیگ بیستم سه بازیکن را به عنوان نفرات برتر فوتبال اصفهان معرفی کردند که نفر اول سه امتیاز نفر دوم دو امتیاز و نفر سوم یک امتیاز را کسب می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی نکات قابل توجه در این فرایند را می‌خوانید:

ذوب آهن بدون نماینده در پنج بازیکن برتر

تنها کسی که سجاد شهباززاده را بین بهترین بازیکنان تیم‌های اصفهانی در لیگ بیستم قرار نداد احمد جمشیدیان بود.

سجاد شهباززاده از دید هفت کارشناس پروژه «اصفهان و لیگ بیستم» بهترین بازیکن فصل فوتبال اصفهان بود.

ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف در لیگ بیستم هیچ نماینده‌ای در پنج بازیکن برتر فوتبال اصفهان و نداشت و تنها فرشاد محمدی مهر با دو امتیاز در بین ۱۰ بازیکن برتر فصل فوتبال اصفهان قرار گرفت.

پیام نیازمند که فصل خوبی را شروع نکرد با بازگشت به روند خوب خود دومین بازیکن برتر فصل فوتبال اصفهان قرار گرفت این در حالی است که بسیاری از سایت‌ها او را در بین پنج بازیکن برتر فصل تیم فوتبال سپاهان نیز قرار ندادند.

میلاد جهانی نیز که در نیم فصل اول عملکرد خیره کننده‌ای به جای گذاشت با افت شدید در نیم فصل دوم جایی در بین نظرات کارشناسان نداشت.

امید نورافکن که با تغییر پست سال سختی را در سپاهان سپری کرد مشترکا به همراه سروش رفیعی سومین بازیکن فصل فوتبال اصفهان لقب گرفت.

مورد عجیب سروش رفیعی

از نکات عجیب این نظرسنجی می‌توان به اختلاف بالای سروش رفیعی بهترین پاسور لیگ بیستم با بهترین بازیکن فصل فوتبال اصفهان اشاره کرد.

یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان که در پایان فصل درخشان ظاهر شد از دید یکی از کارشناسان در بین سه بازیکن برتر فصل فوتبال اصفهان قرار گرفت.

محمدرضا حسینی که فصل خوبی را در پست وینگر سپری کرد با کسب چهار امتیاز پنجمین بازیکن برتر فصل فوتبال اصفهان لقب گرفت.

شهباززاده مرد سال فوتبال اصفهان

در ادامه نگاهی به بهترین بازیکنان فصل فوتبال اصفهان از دید ۱۰ کارشناس فوتبال و اهالی رسانه می‌پردازیم:

۱ سجاد شهباززاده ۲۴ امتیاز

۲ پیام نیازمند ۱۶ امتیاز

۳ سروش رفیعی پنج امتیاز

۳ امید نورافکن پنج امتیاز

۵ محمدرضا حسینی چهار امتیاز

۶ فرشاد محمدی مهر دو امتیاز

۶ سید محمد کریمی دو امتیاز

۸ دانیال اسماعیلی فر یک امتیاز

۸ یاسین سلمانی یک امتیاز

شهباززاده مهاجمی برای نیم فصل اول

در ادامه نگاهی به روند سجاد شهباززاده بهترین بازیکن فصل فوتبال اصفهان در لیگ بیستم می‌اندازیم:

شهباززاده موفق شد با ۲۰ گل زده آقای گل لیگ برتر شود، بازیکنی که بعد از شش فصل اولین مهاجم لیگ لقب گرفت که موفق شده به رکورد ۲۰ گل زده در یک فصل برسد آماری که حتی مهدی طارمی نیز به آن دست نیافته بود، او همچنین چهار پاس گل نیز در این فصل ارسال کرد تا با تأثیرگذاری روی ۲۴ گل تأثیر مهمی در روند سپاهان لیگ بیستم داشته باشد.

سپاهان با حضور محرم تغییر سیستم بازی داد، بازی آنها به جای سانتر از کنارین و توپ‌های بلند به پاسکاری و زدن به عمق دفاع حریف تغییر کرد، روندی که کی روش استنلی را از روند بازی خارج و باعث شد شهباززاده بار دیگر به ترکیب یک قدرت در لیگ برتر برسد.

شهباززاده در اولین بازی لیگ مقابل گل گهر سیرجان در ترکیب اولیه سپاهان قرار گرفت، اما سجاد در بازی سپاهان ناکام بود نتوانست گل بزند تا فصل چندان خوبی را اغاز نکرده باشد، اما درخشش شهباززاده از همان هفته دوم آغاز شد، جایی که کار تیم نویدکیا مقابل آلومینیوم اراک گره خورد و شهباززاده توانست در آغاز نیم دوم گل پیروزی بخش سپاهان را به ثمر برساند تا اولین برد فصل سپاهان با نام شهباززاده گره بخورد.

بعد از درخشش مقابل آلومینیوم اراک سجاد مقابل تراکتور برای سومین بازی متوالی فیکس شد، بازی که با ناکامی او مقابل اخباری همراه بود تا برخی او را دارای یک روند سینوسی بدانند، اما شهباززاده خیلی زود با گل دقیقه شش مقابل سایپا به روند خوب خود برگشت تا پیام‌آور فصلی خوب برای خود باشد، البته که این گل تأمین کننده پیروزی مقابل سایپا نشد اما نوید روزهای خوبی را برای مهاجم کهنه کار سپاهان داد.

هفته پنجم یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فصل فوتبال سپاهان رقم خورد، دریافت سه گل مقابل نفت مسجد سلیمان شکستی که البته یک نکته مثبت و روزنه امید داشت، گلزنی مجدد کسی که بوی بازگشت می‌داد، سجاد با زدن سومین گل در پنجمین بازی خط و نشانی جدی برای رقبا کشید، روند فوق‌العاده شهباززاده مقابل نساجی نیز ادامه داشت و در روزی که کی روش استنلی نیز برای این تیم گلزنی کرد سجاد با اولین دبل فصل خود نشان داد به مراتب سطح بالاتری از کی روش استنلی دارد.

در حالی که شهباززاده با گلزنی در سه بازی متوالی روزهای خوبی را سپری می‌کرد رقیبی به نام پرسپولیس ترمز دستی او را کشید، البته شهباززاده در این بازی یک فرصت گلزنی بسیار خوب داشت که توسط حامد لک دفع شد تا روند گلزنی او قطع شود، یک هفته بعد سجاد نشان داد هنوز گلزنی را به خوبی بلد است و با باز کردن دروازه مس رفسنجان در جدول گلزنان پس از هشت هفته شش گله شود.

سجاد شیرینی روزهای تلخ سپاهان

هفته نهم با ناکامی سپاهان و شهباززاده همراه بود، تیم نکونام در اصفهان سپاهان را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد و تک گل سپاهان در آن بازی را نیز حسینی به ثمر رساند، هفته‌های یکی در میان گلزنی شهباززاده در بازی با ماشین سازی تبریز نیز ادامه داشت، در بازی عجیبی که داور برای ماشین سازی سه پنالتی و برای سپاهان دو پنالتی گرفت سجاد با به ثمر رساندن هر دو پنالتی در جدول گلزنان هشت گله شد.

این بار شهباززاده به جای تکرار روند سینوسی اولین پاس گل فصل خود را مقابل پیکان به ثبت رساند و در کنار آن یک گل نیز به ثمر رساند، او مقابل صنعت نفت آبادان برای دومین بار در طول یک فصل رکورد سه بازی متوالی گلزنی را تکرار کرد تا معمار رؤیای قهرمانی سپاهان باشد، او در هفته دوازدهم به ۱۰ گل زده رسید، عملکردی درخشان برای مهاجم سابق استقلال.

در روزی که سپاهان مقابل شهرخودرو با سه گل شکست خورد شهباززاده برای چهارمین بازی متوالی درخشید، یک گل پنالتی برای کم کردن سنگینی شکست مقابل تیم رحمتی، وقتی سجاد برای زدن گل در پنجمین بازی متوالی تلاش می‌کرد پاس گل او در دقیقه دو سازنده پیروزی هفته چهاردهم مقابل ذوب آهن بود.

شهباززاده خیلی زود به روند گلزنی خود برگشت، در بهترین زمان ممکن و مقابل بهترین تیم ممکن، استقلال میزبان گل شماره ۱۲ مهاجم سابق خود بود، ۱۲ گل در یک نیم فصل که عملکردی کم نظیر در لیگ ایران به شمار می‌رود، نیم فصل دوم نیز با گلزنی مرد شماره یک فصل سپاهان آغاز شد، گلزنی که باعث شد سپاهان تیم قلعه نویی را نیز شکست دهد.

سپاهان به این مهاجم عادت کرد

هفته هفدهم شاهد عجیب‌ترین نتیجه فصل فوتبال ایران بود، سپاهان شش آلومینیوم یک بازی که شهباززاده با زدن در گل در آن به ۱۵ گل زده در لیگ برتر رسید، سجاد بار دیگر روند چهار بازی پشت سر هم گلزنی را ثبت کرد با گلزنی مقابل تراکتور تیمی که در آسیا نشان داد چقدر گل نخوردن را خوب بلد است.

بعد از چهار بازی متوالی گلزنی و رسیدن به ۱۶ گل به یک باره شهباززاده در خواب زمستانی گلزنی رسید، بازی‌هایی که در همه آنها فیکس بود اما هرگز موفق به گلزنی نشد، ناکامی مقابل سایپا، نفت مسجد سلیمان، نساجی و فولاد که به گواه بسیاری از کارشناسان ناکامی سجاد در این بازی‌ها قهرمانی را از چنگ شاگردان محرم در آورد.

مس رفسنجان در هفته بیست و سوم میزبان اولین گل شهباززاده بعد از ناکامی چهار هفته‌ای بود، یک گل در میان پنج گل زده سپاهان که خبر چندانی از بازگشت سجاد نمی‌داد، شهباززاده هفته بعد بار دیگر مقابل پرسپولیس ناکام بود عدم گلزنی مقابل رقیبی که می‌تواند مقصد فصل آینده او باشد.

ناکامی سجاد مقابل ماشین سازی نیز ادامه داشت تا مشخص شود با ادامه لیگ روند شهباززاده به وضوح ضعیف‌تر شد و سن او در روند بهترین سال دوران بازی‌اش بی تأثیر نبوده است، ناکامی که مقابل پیکان نیز ادامه داشت تا سپاهانی که روزهایی به گلزنی شهباززاده عادت کرده بود با افت او امتیازات زیادی را از دست می‌دهد.

شهباززاده با دبل مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم بار دیگر اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخت، او بار دیگر با ناکامی مقابل پدیده و ذوب آهن نشان داد مرد روزهای آخر فصل نیست، سجاد سرانجام آخرین بازی فصل مقابل استقلال را با گلزنی به پایان رساند رقیبی دوست داشتنی برای سجاد آقای گل.

آقای گلی بدون هتریک

در ادامه برخی نکات آمار از آقای گلی شهباززاده آمده است:

شهباززاده با وجود درخشش در لیگ بیستم هرگز موفق به ثبت هتریک نشد.

آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان با دریافت سه گل از شهباززاده به عنوان رقبای مورد علاقه او شناخته می‌شوند.

آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و استقلال تیم‌هایی هستند که در هر دو بازی رفت و برگشت از شهباززاده گل دریافت کردند.

ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس تنها تیم‌های لیگ برتری بودند که از شهباززاده گلی دریافت نکردند.

مجموعاً ۱۲ تیم لیگ برتری در لیگ بیستم از شهباززاده گل دریافت کردند.

در ادامه گل‌های شهباززاده به تیم‌های مختلف آمده است:

آلومینیوم اراک سه گل

صنعت نفت آبادان سه گل

ماشین سازی دو گل

استقلال دو گل

گل گهر یک گل

تراکتور یک گل

سایپا یک گل

نفت مسجد سلیمان یک گل

نساجی یک گل

مس رفسنجان یک گل

پیکان یک گل

شهر خودرو یک گل

ذوب آهن -

فولاد -

پرسپولیس -

کد خبر 5285677

منبع: مهر

کلیدواژه: سجاد شهباززاده تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا تاسوعا و عاشورا محدودیت های کرونایی بوشهر رسانه هیئت نماز ظهر عاشورا بازیکن برتر فصل فوتبال اصفهان بازیکن فصل فوتبال اصفهان صنعت نفت آبادان آلومینیوم اراک سجاد شهباززاده نیز ادامه بهترین بازیکن لیگ بیستم بازی متوالی ماشین سازی سروش رفیعی قرار گرفت دو امتیاز بار دیگر لیگ برتر آقای گل نیم فصل ذوب آهن سه بازی گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم