Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهریزی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   از اجرای عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی و زمین تنیس خاکی در شهر دلیجان در آینده نزدیک خبرداد.

کهریزی افزود: با حمایت مسئولان استانی و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و با همکاری پیگیری‌هایی ایشان بزودی عملیات احداث زمین چمن مجموعه هفت تیر دلیجان هم آغاز خواهد شد که امیدواریم بزودی در اختیار فوتبالیست‌های خوب شهرستان قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از مقدمات ساخت اولین سالن زمین خاکی تنیس هم خبرداد و افزود: بزودی شاهد افتتاح این زمین و آکادمی بزرگ تیروکمان از سوی خیرین خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دلیجان بیان کرد: در سطح شهرستان ۳۴ مجموعه ورزشی داریم که نیمه‌فعال هستند و با توجه به شرایط کرونا متاسفانه اجازه فعالیت ندارند و امیدواریم ورزش شهرستان دلیجان به جایگاه خودش برسد.

او با اشاره به اینکه با بررسی و احصاء مشکلات و با توجه به اینکه سرانه ورزشی شهرستان یک متر و ۲۷ سانتیمتر و از سرانه استان بالاتر هست ادامه داد:، اما زیرساخت‌های ورزشی شهرستان به دلیل کثرت استفاده خراب شده و نیاز به بازسازی و تعمیرات اساسی داردو این موضوع نیاز به اعتبارات کلان دارد.

کهریزی درادامه افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی روستای دودهک هم عملیات زیرسازی نزدیک ۹۰ درصد انجام شده و فنس دور زمین و جاده سلامت آن باید انجام شود و زمین چمن را آماده می‌کنیم که انشالله در اختیار مردم روستا‌ها قرار بگیرد.

او اظهار کرد: در بحث توسعه ورزش همگانی طرح هامرحله به مرحله درحال انجام است که انشالله به زودی در سطح شهرستان دلیجان اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دلیجان گفت: با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف این طرح در همه محلات در سطح شهر دلیجان و نراق در پارک‌ها برگزار می‌شود انشاالله شاهد ایجاد محیط سالم برای شور و نشاط در بین خانواده‌ها و افزایش جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین چمن شهرستان دلیجان تنیس خاکی شهرستان دلیجان زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، بر اثر شدت بارش ها، شکسته شدن سد خاکی و طغیان رودخانه ها، وضعیت محورهای منتهی به روستای نوده شهرستان زیرکوه مساعد نیست. 

شکسته شدن سد خاکی روستای نوده موجب شده تا آب اطراف شهر آبیز را فرا بگیرد 

ادوات کشاورزی و بولدوزر برای کمک رسانی در این منطقه بسیج شده است. 

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم