Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اصلا پذیرفتنی نیست که سه برادر که یکی پس از دیگری برای نجات یکدیگر وارد سد شده‌اند، غرق شوند و قطعا افراد مقصر در این ماجرا باید شناسایی شوند.

او گفت : مدیران استان باید از هر اقدامی که منجر به مشکلات اجتماعی می‌شود خودداری کنند و باید مقصران این حادثه شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این سد باید نگهبان، فنس، تابلو و ... داشته باشد. چطور می‌شود سه نفر وارد سد شده و نگهبان سد بی خبر باشد و هر سه غرق شوند.

بازوند به کشف یک جسد در خودروی مغروق در این سد هم اشاره کرد و افزود: چطور می‌شود که یک خودرو وارد سد شده و غرق شود و نگهبان سد خبر نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: قطعا این حادثه مقصرانی دارد که باید شناسایی شده و به دادگاه معرفی شوند.

مدیران تا زمان تحویل مسئولیت باید کار کنند

بازوند با اشاره به گذر مدیریتی در کشور گفت: مدیران باید تا لحظه آخر مانند روز اول کار کنند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر که در حال تحویل مسئولیت هستیم باید تا لحظه آخر در قبال وظیفه‌ای که در مقابل مردم داریم، مسئول مانده و به کارمان ادامه دهیم.

بازوند افزود: میز و صندلی متعلق به مردم است و مدیران باید تا لحظه آخر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

او گفت: تمام مدیران باید تمام پروژه‌های نیمه کاره را تعیین تکلیف کرده تا کار را کامل به دولت بعدی تحویل دهیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران غرق شدن غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور