Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@15:22:31 GMT

ایران در سه رشته میزبان مسابقات نظامی ۲۰۲۱ است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۱۲۱۱

ایران در سه رشته میزبان مسابقات نظامی ۲۰۲۱ است

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: ایران یکی از کشورهای میزبان مسابقات نظامی ۲۰۲۱ است که در سه رشته حدود ۳۹۰ نفر را میزبانی می‌کند.

 امیرعلیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش در نشست خبری تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ روسیه گفت: این مسابقات در چهار حوزه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند برگزار می‌شود و در ۲۸ میدان و ۱۵ کشور، این مسابقات برگزار می‌شود که ما یکی از کشورهای میزبان هستیم که در سه رشته حدود ۳۹۰ نفر را میزبانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این مسابقات عرصه پاسخگویی تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها در برابر مسائل دفاعی روز است و به ما کمک می‌کند تا امکانات و توانمندی‌های خود را با این مسائل دفاعی به چالش بکشیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش اظهار داشت: از جمله آورده‌های آموزشی این مسابقات این بوده که به احیای استانداردهای تاکتیکی و عملیاتی انجامید و آوردگاهی برای محک زدن رزمندگان ما بوده است.

امیر شیخ با بیان اینکه فردا افتتاحیه این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: فردا افتتاحیه این مسابقات در رشته اربابان سلاح برگزار می‌شود و همچنین در شهر کنارک نیز میزبانی چهار کشور را بر عهده داریم که فردا آغاز عملیات غواصی در زیر دریا را برگزار خواهیم کرد. همچنین جام دریا که مسابقات ناوشکن‌ها است در دریای خزر برگزار می‌شود و میزبان چهار کشور در آن رشته هستیم.

وی گفت: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به آنچه از سوی کشور میزبان یعنی روسیه و نیز آنچه از سوی وزارت بهداشت کشور مطرح می‌شود را اجرا می‌کنیم. هر میهمانی باید ۷۲ ساعت در قرنطینه باشد. همه عناصر مجری و حاضر در این مسابقات واکسینه شده‌اند.

معاون تربیت و آموزش ارتش یادآور شد: ما از کشوری به صورت مستقل دعوت به عمل نمی‌آوریم، بلکه در سایت مسابقات عنوان تمامی رشته‌ها موجود است که هر کشوری برای هر رشته‌ای اعلام آمادگی کند ما وظیفه داریم برای آن کشور کارت دعوت صادر کنیم.

امیر شیخ در پایان با بیان اینکه امیدواریم در سال‌های آتی به عنوان قطب برگزاری این مسابقات در منطقه باشیم، گفت: اختتامیه مسابقات این دوره نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد./ مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون تربیت و آموزش ارتش برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور